Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Godmorgon alla.
Jag vet att alla kämpade på lite olika sätt när filerna skulle tankas ner, och jag vill bara säga att ingen förstörde tråden med gnäll.
Ja, det blev lite segt och trögt, men det funkade. Och när man nu i efterhand fick hjälp av "nonada" så har ju resultatt blivit Skitbra.
Tack "nonada"
Det roliga är att jag själv har en jättestor share-point som vi borde ha använt... Ha ha ha ha.
Den kör vi på nästa gång, eller så använder vi självklart "nonada"
Om någon undrar så kommer dokumenten i den ordningen som polisen har placerat dom, så att datum på chattloggar hoppar lite fram o tillbaka beror på att protokollet är satt så.
En annan rolig sak.... Scannade in 6-7000 sidor men har inte läst en enda sida själv.... Ha ha ha. Det kommer bli söndagsnöjet, så just nu kan jag inte kommentera nåt av det som står i FUP.
Nu har vi den andra smaskiga halvan kvar, där alla förhör och brottsplats undersökningar finns. Det som är riktigt spännande och det som vi egentligen vill läsa.
Självklart hade domstolen kunnat lämna ut hela FUP, men jag tror att dom medvetet håller på det tills rättegången börjar den 26:e.
Finns säkert en tanke med det, och kanske att ingen skall dömas innan det har prövats. Tingsrätten vill nog att Alla skall ha "tomma hjärnor" när rättegången börjar annars finns det nog en risk att vittnen med mera kan påverkas. Därför håller dom nog på det smaskiga tills rättegången har börjat. Finns ju en risk att sociala medier dömer honom för tidigt annars.
Ja ja. Nu skall jag läsa på vad vi har fått ta del av så även jag kan hoppa in i konversationerna.
//Krmkr
Tack själv för ditt slit du gjorde med inskanningen!
Citat:
Det roliga är att jag själv har en jättestor share-point som vi borde ha använt... Ha ha ha ha.
Den kör vi på nästa gång, eller så använder vi självklart "nonada"
Släng upp på sharepointen också, det blir skitbra. Jag kommer lägga upp allt på min cloud oavsett för egen del. Så jag kan lika gärna dela med den till er andra också.
Ta dig själv lite egentid nu och njut av dom fantastiska sidorna du har skannat in!