2020-02-22, 12:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Du ställde en fråga och fick ett svar. Men om du menar rent generellt om den s.k förintelsen med din nya fråga så är svaret...sanningssökande.

Ok, hur går just du vidare med dina upptäcker här på FB?

Är du driven nog att ställa saker mot varandra och se en helhet?
Citera
2020-02-22, 12:37
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Zündelrättegångens dom var ett skämt. Den hade noll och intet med de framlagda bevisen att göra utan var 100% politisk.

Alla rättegångar, vittnesmål, bevis, forensiska undersökningar är tydligen skämt eller cover ups. Tecken på att man har att göra med konspirationsteori när ingenting biter.
Citera
2020-02-22, 12:37
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Nej de var inte åtalade utan vittnen. Zundel, ökänd nynazist och författare till boken "The Hitler We Loved and Why" blev dömd eftersom det var hans rättegång. Burg mfl hade väl helt enkelt inte hetsat mot folkgrupp.
Ok, du har koll. Varför blev övriga dömda som krigsförbrytare om inget någonsin skett? Varför flydde många?
Citera
2020-02-22, 12:45
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ok, hur går just du vidare med dina upptäcker här på FB?

Är du driven nog att ställa saker mot varandra och se en helhet?

Flashback är ett debattforum och debatter har alltid ett värde när de inte är riggade och/eller censurerade.
Citera
2020-02-22, 12:47
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Alla rättegångar, vittnesmål, bevis, forensiska undersökningar är tydligen skämt eller cover ups. Tecken på att man har att göra med konspirationsteori när ingenting biter.

Jag konstaterar bara att det var Zündelsidan som vann i juridisk mening och att domen var politisk.
Citera
2020-02-22, 12:53
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ok, du har koll. Varför blev övriga dömda som krigsförbrytare om inget någonsin skett? Varför flydde många?

För att de var skyldiga, för att det har hänt, för att de ville undvika att bli lagförda när de märkte att de inte skulle vinna kriget. Logiskt och enkelt. Håller med 100%. Ett barn kan förstå det. Det är faktiskt bara ett fåtal revisionister som inte kan greppa det. För riktiga / vanliga (eller vad vi ska kalla dem) historiker är det här inte en fråga. Det är väl belagt många gånger om.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-22 kl. 12:57.
Citera
2020-02-22, 17:41
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
bara om offer i form av lägerfångar.

Bara?
Bara om offer i form av lägerfångar?

Är du helt från vettet?
Det handlar om människor. Människor som slits upp från sina hem.
Människor som ser sina föräldrar, syskon, och barn mördas utan orsak.
Som interneras i läger under ohyggliga förhållanden i kanske flera år.
Människor som du och jag som får sina liv förstörda.

Så sitter du ditt rövhål och kallar de 'bara offer i form av lägerfångar'.

Du är ett vidrigt äckel.
Det är i och för sig tillåtet i Sverige idag och på Flashback att vara ett äckel.
Inte desto mindre så är du ett sådant.

/VV
Citera
2020-02-22, 18:15
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Bara?
Bara om offer i form av lägerfångar?

Är du helt från vettet?
Det handlar om människor. Människor som slits upp från sina hem.
Människor som ser sina föräldrar, syskon, och barn mördas utan orsak.
Som interneras i läger under ohyggliga förhållanden i kanske flera år.
Människor som du och jag som får sina liv förstörda.

Så sitter du ditt rövhål och kallar de 'bara offer i form av lägerfångar'.

Du är ett vidrigt äckel.
Det är i och för sig tillåtet i Sverige idag och på Flashback att vara ett äckel.
Inte desto mindre så är du ett sådant.

/VV

Du verkar ju lida av multipla störningar. För du fällde ett omdöme som rörde offers och förövares vittnesmål. Men det jag länkade till var alltså lägerfångars vittnesmål, ergo också offer och ej förövare. Oklart?
Citera
2020-02-23, 08:44
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Joseph.G.Burg som själv är jude talade med hundratals lägerfångar. Även från Birkenaudelen och sådana som arbetat i krematorierna. De borde givetvis ha märkt av massgasningar i källarna. Förintelsen är en helt befängd historia.

Om man nu ska leka er!!! Hur ni ser på på bevis! Så har du inga bevis att han har pratat med 100 fångar.
Har du de samtliga namnen och deras redogörelse? Med deras underskrifter.
Sedan har du bevis på han befann sig i lägret Auschwitz!?

Nej, om han hade funnits där, så hade han varit död. För samtliga dödades som hade jobbat vi ugnarna efter x antal månader. Bevis för det? Checka upp 7 okt 1944 upproret i lägret! https://www.ushmm.org/learn/timeline-of-events/1942-1945/auschwitz-revolt

Sedan är det välkänt området var inhägnat av taggtråd och bevakades.

Så hur kan dessa hundratals ha sett gaskamrarna? Hur skulle kunna märka av det? Du har inte bevisat de var där in det inhägnade området! Vilket jag lade in en bild på!!
Citera
2020-02-23, 08:47
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Mer ”storytelling” för att försöka dribbla bort bollen. Fortfarande har du inga obduktionsprotokoll och din wikipedialänk om Hirt visar inte det du vill.

Absolut inte!! Jag bevisade att du kom med falska fakta om det inte fanns obducerade gaslik! Jag bevisade du hade fel och är dålig uppdaterad.

Som jag nämnde, du kunde skriva till dem och efterfråga efter den.
Nej den visa endast vem Hirt är!! Det räcker långt med att förstå varför han behövde dessa lik till.
Citera
2020-02-23, 08:55
Medlem
reptilekings avatar
Jag är nyfiken på hur ni tänker att det hänger ihop. Mycket alternativ historieskrivning i tråden. Judar bakom ryska revolutionen, förintelsen en lögn etc. Är det planerat centralt tänker ni eller är det bara ett rykte som fått fart? Vilka ligger bakom och hur? Det är ju en rejäl bluff som påverkar hela världen, ingen mindre detalj i historien.
Citera
2020-02-23, 09:14
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Absolut inte!! Jag bevisade att du kom med falska fakta om det inte fanns obducerade gaslik! Jag bevisade du hade fel och är dålig uppdaterad.

Som jag nämnde, du kunde skriva till dem och efterfråga efter den.
Nej den visa endast vem Hirt är!! Det räcker långt med att förstå varför han behövde dessa lik till.

Nix. Du mal om och om igen att det finns bevis men du lägger inte fram några. Att du uppmanar mig att själv skriva till dem och be om bevis får dig att framstå som direkt sinnesslö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in