2020-02-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nån som vet mer om det här? För jag är rätt säker på att hon var inne i sovrummet hela tiden och inte satt med dom i huvudtaget.

Nu vet jag inte exakt när ni pratar om. Men Julia var ett bra tag i köket. Martin var i rummet och rakade Patzys ben och Julia hängde med Mergim och Jasse i köket och de lagade mat och väntade på maten. Sen såg jag inte när de åt maten. Men max 1 timme senare när jag slog på kanalen och läste härinne så hade hon tydligen hunnit gå lägga sig, hunnit skrika på Martin pga han dammsög samt så hade hennes kompisar mobbat henne för de tyckte hon såg rolig ut för hon sprang ut med bara bröst och skrek.
2020-02-23, 01:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalsnous
Kom precis hem, BB la ut på insta att det skulle vara fest idag? Startar liven och ser att alla sover? Vad är det frågan om???
Dom la sig innan 12 hehe :/
Lyx fest dessutom
2020-02-23, 01:07
Medlem
MrsVanity1s avatar
Amilia är tyst !

Undrens tid är inte förbi !
2020-02-23, 01:09
Medlem
Sover alla? Haha en lördag natt och på vardagar är de vakna till Typ 3 suck
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalsnous
Kom precis hem, BB la ut på insta att det skulle vara fest idag? Startar liven och ser att alla sover? Vad är det frågan om???
De snålade med spriten fast alla i hela huset tjatade om mer. Så ingen orkade och folket la sig istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu vet jag inte exakt när ni pratar om. Men Julia var ett bra tag i köket. Martin var i rummet och rakade Patzys ben och Julia hängde med Mergim och Jasse i köket och de lagade mat och väntade på maten. Sen såg jag inte när de åt maten. Men max 1 timme senare när jag slog på kanalen och läste härinne så hade hon tydligen hunnit gå lägga sig, hunnit skrika på Martin pga han dammsög samt så hade hennes kompisar mobbat henne för de tyckte hon såg rolig ut för hon sprang ut med bara bröst och skrek.

Fast det du pratar om är ju två olika tillfällen, jag hade för mig att hon redan lagt sig när dom höll på att raka Patzys ben (Efter att hon satt i köket med jasse) och hon sa att patzy kunde väcka henne för att raka baksidan på hans ben.

Sen gick alla ut och käka, Martin gick in och dammsög och då blev hon förbannad.

Det är så jag förstått det, för jag såg henne inte vid matbordet för hon hade ätit nudlar innan sa hon när dom raka patzys ben.
2020-02-23, 01:11
Medlem
Citat:
Fast det du pratar om är ju två olika tillfällen, jag hade för mig att hon redan lagt sig när dom höll på att raka Patzys ben (Efter att hon satt i köket med jasse) och hon sa att patzy kunde väcka henne för att raka baksidan på hans ben.

Sen gick alla ut och käka, Martin gick in och dammsög och då blev hon förbannad.

Det är så jag förstått det, för jag såg henne inte vid matbordet för hon hade ätit nudlar innan sa hon när dom raka patzys ben.

Då var det jag såg tidigare! Märkte inte att Julia låg därinne också när Patzy fick benen rakade.
2020-02-23, 01:12
Bannlyst
Citat:

Hon var uppe och åt en skål pasta vid bordet i cirka 5 minuter innan hon gick in och la sig igen.
2020-02-23, 01:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Dubbelspelar båda teamen. att inte du fattar.

Fram till förräderiet så var hon lojal mot Rainbow. Imorgon får vi se vad hon gör härnäst. Det här gjorde fan ont att se.
2020-02-23, 01:13
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Julia låg i sängen när Martin slutade raka partys ben och dom gick ut för att äta. Slutade kolla där så vet ej om hon var ute efter det eller om det var direkt i samband med det som Martin gick in för att dammsuga?
2020-02-23, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hon var uppe och åt en skål pasta vid bordet i cirka 5 minuter innan hon gick in och la sig igen.

Låter ju skevt att hon skulle äta nudlar, ligga i sängen, klä på sig, äta pasta, klä av sig och sova igen för att bli skitsur 5 minuter senare?
2020-02-23, 01:14
Medlem
Anty och bögrim trååk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in