2020-02-23, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Herregud. Ältar ni fortfarande på det?

Här vi inte rätt då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Både ser ut och låter som att det är såå jobbigt för Alex att andas?

Skrev det förra veckan, jag tror han lider av sömnapné. Händer ofta när han ligger på rygg, han vaknar nästan själv av det och tvingas vända på sig. Nämndes tidigare att det kanske bara handlade om förkylningen han hade när han gick in i huset, men det kan inte längre vara förklaringen. Hoppas BB skickar in en apparat med tillhörande "Darth Vader"-mask, hjälper en hel del.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jo för att du behöver inte dissa Alex bara för att han är svart.
Svart... är du rasist och hatar svarta?
2020-02-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
På Melgim stunden i poolen

Tror ärligt talat att Lennie också är väldigt förvirrad över sina känslor. Men jag vill ha kvar honom för han är den enda som får Mergim att varva ned lite. Mergim är typ bara lugn när han är själv med Lennie.

Ska Amilia vara tyst snart? Hur fan orkar de i rummet med det. Jäkla RixFm.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad nära Martin och Amilia ligger. Men seriöst HUR kan Martin lämna Jasmine och gå och lägga sig med Amilia andra kvällen i rad? Försöker han hålla dörren öppen för båda? Fattar inte vad han håller på med.

Jag tror det är delvis det, men jag tror också att han snappar upp att Jasmines intresse för honom är äkta (eller jag vill tro att det är det), men att han ser det som en kul grej och inte vill såra någon, så han vill hålla avståndet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Alltså, Julia satt väl aldrig vid matbordet alls utan låg i sängen under hela middagen? Patzy sa väl att hon skulle raka hans ben efteråt och att det var okej att han väckte henne för det.

Missade jag helt att hon var uppe eller ljuger Amilia?

Nån som vet mer om det här? För jag är rätt säker på att hon var inne i sovrummet hela tiden och inte satt med dom i huvudtaget.
2020-02-23, 00:48
Medlem
Lunatics avatar
Alex tatueringar syns med IR kamera.
2020-02-23, 00:48
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Han bar sig åt som en neger när Martin sa att han var ny borgmästare.

Exakt.Hans rätta jag kom fram där .Han spelar en "perfekt" neger annars.Jag går inte på det för 5 öre.
2020-02-23, 00:49
Medlem
Hahaha alltså Alex skratt, låter som en glad liten schimpans. Goooseeen
2020-02-23, 00:49
Avslutad
Hahahahahaha dör av garv. Såg ni vad Alex nyss gjorde? Alltså jag sket ner mig minst lika mycket som dom i rummet.

Han satte sig upp i sängen, sen ropa Amilia på han, och han ba la sig ner lika fort. Som en skräckfilm.

Men han ställde sig upp och skratta sen så det va ett prank.
2020-02-23, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nån som vet mer om det här? För jag är rätt säker på att hon var inne i sovrummet hela tiden och inte satt med dom i huvudtaget.

Hon åt snabbt vid bordet och gick sen och la sig.
2020-02-23, 00:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahahahaha dör av garv. Såg ni vad Alex nyss gjorde? Alltså jag sket ner mig minst lika mycket som dom i rummet.

Han satte sig upp i sängen, sen ropa Amilia på han, och han ba la sig ner lika fort. Som en skräckfilm.

Men han ställde sig upp och skratta sen så det va ett prank.

Han är så jäkla rolig. :-).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in