2020-02-23, 00:40
Medlem
Tjena går i 3an på gymnasiet och har ingen sexuell erfarenhet överhuvudtaget. Nyss fick vi en vikarie i svenskan som jag tycker är extremt snygg. I fredags hade hon på sig en väldigt tight T-shirt och jag kände att jag blev riktigt upphetsad.

Jag satt på min vanliga plats i klassrummet i hörnet för mig själv. Vi är en ganska liten klass och dem flesta brukar sitta där framme. Den enda som sitter i närheten av mig är en utländsk tjej som vi kan kalla Fatma som satt vid nästa bord till vänster om mig. Vi har 3 rader bord åt båda hållen i klassrummet och det är ett ganska stort rum så avståndet mellan mig och Fatma var ganska långt.

Vi hade precis börjat arbeta efter genomgången jag höll på att skriva en argumenterande text. Plötsligt så märker jag att vikarien står framför mig och frågar om jag behöver hjälp. Hon hade väldigt mycket parfym på sig och doftade helt underbart. Märkte väldigt snabbt att min penis styvnade till och började dra lite i den igenom byxorna. Det kändes så extremt bra så jag kunde inte sluta utan att jag ens tänkte på de så fickrunkade jag och kom väldigt snabbt. Väldigt kort därefter så ser jag att Fatma stirrar på mig. Hon stirrade på mig ett bra tag kanske 20 sekunder men efter de började hon arbeta igen. Jag kände mig väldigt nervös resten av lektionen och varje minut kändes som 10.

Efter lektionen så sa stod Fatma och väntade på mig vid mitt skåp och sa " Vafan håller du på med sitter du och runkar i klassrummet?" Försöker förklara situationen för henne och att det aldrig hänt förut men hon kräver 5000kr för att inte berätta för någon. Vad ska jag göra? jag har inga pengar. Snälla hjälp!!!
Citera
2020-02-23, 00:47
Medlem
llanzs avatar
Fatma har ingen bevis kan tänka mig att det inte första gången du blir utnyttjad på detta sätt ? Med tanke på hur du reagerar
Senast redigerad av llanz 2020-02-23 kl. 00:53.
Citera
2020-02-23, 00:50
Medlem
Vad svarade du henne där på plats då? Be henne dra åt helvete bara. Är du en mes?
Citera
2020-02-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
Vad svarade du henne där på plats då? Be henne dra åt helvete bara. Är du en mes?

Blev väldigt ställd just då och sa bara att jag skulle fixa pengarna. Man kanske är något av en pussy
Citera
2020-02-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelstrutsen
Tjena går i 3an på gymnasiet och har ingen sexuell erfarenhet överhuvudtaget. Nyss fick vi en vikarie i svenskan som jag tycker är extremt snygg. I fredags hade hon på sig en väldigt tight T-shirt och jag kände att jag blev riktigt upphetsad.

Jag satt på min vanliga plats i klassrummet i hörnet för mig själv. Vi är en ganska liten klass och dem flesta brukar sitta där framme. Den enda som sitter i närheten av mig är en utländsk tjej som vi kan kalla Fatma som satt vid nästa bord till vänster om mig. Vi har 3 rader bord åt båda hållen i klassrummet och det är ett ganska stort rum så avståndet mellan mig och Fatma var ganska långt.

Vi hade precis börjat arbeta efter genomgången jag höll på att skriva en argumenterande text. Plötsligt så märker jag att vikarien står framför mig och frågar om jag behöver hjälp. Hon hade väldigt mycket parfym på sig och doftade helt underbart. Märkte väldigt snabbt att min penis styvnade till och började dra lite i den igenom byxorna. Det kändes så extremt bra så jag kunde inte sluta utan att jag ens tänkte på de så fickrunkade jag och kom väldigt snabbt. Väldigt kort därefter så ser jag att Fatma stirrar på mig. Hon stirrade på mig ett bra tag kanske 20 sekunder men efter de började hon arbeta igen. Jag kände mig väldigt nervös resten av lektionen och varje minut kändes som 10.

Efter lektionen så sa stod Fatma och väntade på mig vid mitt skåp och sa " Vafan håller du på med sitter du och runkar i klassrummet?" Försöker förklara situationen för henne och att det aldrig hänt förut men hon kräver 5000kr för att inte berätta för någon. Vad ska jag göra? jag har inga pengar. Snälla hjälp!!!

Det är tyvärr kört för din del, du kommer troligtvis få rykte som byxrunkarn i skolan om du inte pungar ut dom där 5000:-
Sen att hon pressar dig på pengar kan även betyda att hon även har det på video ifall du skulle neka det, hela allt verkar ju troll men lycka till!
Citera
2020-02-23, 00:53
Medlem
sulus avatar
Oavsett om du betalar eller inte så lär hon ju berätta det för sina tjejkompisar. Jag skulle inte betala och bara blåneka om det kommer på tal.
Citera
2020-02-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Fatma har ingen bevis

Tänkte precis samma sak. Det är ju endast Fatma som vet, om hon inte spelade in det hela...annars borde det vara lungt!
Citera
2020-02-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelstrutsen
Blev väldigt ställd just då och sa bara att jag skulle fixa pengarna. Man kanske är något av en pussy

Jaja men hela denna tråden är ju troll, när du sa "Jag ska fixa pengarna" så erkände du i princip att du gjorde det? Hade du inte varit en mes så hade du ju bara förnekat det och sagt att hon snackar skit?

Stick med dig ditt troll.
Citera
2020-02-23, 01:00
Medlem
Rammsbergs avatar
Vägra bli utpressad i alla lägen, förneka händelsen om det kommer på tal. Det rinner ut i sanden ganska snart om det ens kommer till andras kännedom.

Dessutom, som någon skrev tidigare; be Fatima dra åt helvete om hon nämner det igen.
Citera
2020-02-23, 01:02
Bannlyst
Märkte inte läraren något?
Citera
2020-02-23, 01:06
Medlem
AbsolutGregers avatar
Som jag ser det är det ord mot ord.

Det enda det handlar om är vem som har det mest övertygande ordet.

Du kan ju köra fulspel, förvränga hennes ord. Starta ett rykte om att hon stöter på dig, tycker om dig - allt för att få saker som kommer från henne misstänkliggjorda.

Om du däremot har det inom dig att klara av att göra detta på ett trovärdigt vis, det vette tusan.
Citera
2020-02-23, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallskorsten
Märkte inte läraren något?
Inte vad jag vet men trodde jag var diskret iaf. Men med tanke på att Fatma märkte så kanske jag ej var så diskret.
Senast redigerad av Puckelstrutsen 2020-02-23 kl. 01:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in