2020-02-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Intressant, jag tänker precis tvärtom. Jag tror att Jasmine är genuint sugen på Martin, jag tycker det syns att det är hon som tar initiativ till närhet och pussande varje gång, och att Martin är den som bromsar.

Nu sitter Martin i sovrum 2 och bondar med dem i stället..
Håller med dig. Martins spel verkar vara att spela dubbelspel . Håller nog inte länge
2020-02-23, 00:10
Medlem
Blir verkligen illa till mods av deras hycklande av Julia. Att INGEN reflekterar över beteendet? Att inte Alex säger ifrån? Eller Lennie? Alltså usch. Ynkryggar. De beter sig som ett gäng mobbande högskoleungar.

Stackars, stackars, stackars Julia. Hoppas verkligen produktionen tar sig ett snack med henne imorgon och kollar så att hon är okej. Hade varit otroligt trist om hon lämnade pga mobbing...
2020-02-23, 00:11
Medlem
dickdickersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håller med dig. Martin vill bara se vad han kan få.

Förvånar mig inte om Martin lägger sig i sängen med Amilia inatt igen. Hon är ju uppenbarligen sugen på killen, och vart deppig ikväll pågrund av att Jasse och Prinsen gosat en massor ikväll. Förvånar mig inte heller om hon särar på benen inatt.
2020-02-23, 00:11
Bannlyst
Ska Martin inte sova med Jasse i natt heller?
2020-02-23, 00:12
Medlem
Har följt denna tråd sen dag ett men inte skrivit än. Men vad I HELVETE håller rosa rummet på med? Vilka vidriga saker de säger om de andra.
Hörde ni när Amilia sa nyss att hon sagt åt Julia (vilket hon förmodligen inte sagt) ”ta bort din jävla rysstass från mig”.

Moget.
2020-02-23, 00:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Tror han sover med Amilia igen.
2020-02-23, 00:13
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickdickerson
Förvånar mig inte om Martin lägger sig i sängen med Amilia inatt igen. Hon är ju uppenbarligen sugen på killen, och vart deppig ikväll pågrund av att Jasse och Prinsen gosat en massor ikväll. Förvånar mig inte heller om hon särar på benen inatt.

Fan det är möjligt, och fullt rimligt. Dem vill låsa fast Martin nu! Helst innan måndag. Kommer jobbas under flodhästens täcke inatt.
2020-02-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
jasse sover med daniel
2020-02-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hörde ni när Amilia sa nyss att hon sagt åt Julia (vilket hon förmodligen inte sagt) ”ta bort din jävla rysstass från mig”.

Moget.
Verkligen. Och alla ba "HAHAHAHA DU E SÅ GALEN" typ. Amilia KAN vara rolig ibland, men hon är ju även en typisk sådan som gör sig rolig på andras bekostnad men skulle aldrig klara av om någon gjorde samma tillbaka.
2020-02-23, 00:14
Medlem
herpesvårtas avatar
När Amilia sa att hon tänkte sova i sin säng inatt glimrande det säkerligen till hos både Lennie och Mergim som äntligen får skeda själva inatt
2020-02-23, 00:15
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
När Amilia sa att hon tänkte sova i sin säng inatt glimrande det säkerligen till hos både Lennie och Mergim som äntligen får skeda själva inatt
goooosarna!
2020-02-23, 00:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
jasse sover med daniel

åh nej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto