2020-02-22, 23:35
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Dom har inte fått alkohol i kroppen sen 20 typ, dom är bara riktigt dryga jävlar nu som gör narr av henne och hon hör allt, så det lär bli livat imorgon.

Vilka snackar skit om henne?
2020-02-22, 23:35
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Patzy är ju värst. Tror han är rolig men han är ett jävla svin och psykiskt störd.
Patzy är rolig. Folk som dig förstör programmet när man klagar på minsta lilla!!
2020-02-22, 23:36
Medlem
svensken77s avatar
Kollar säsongen 2006 nu på YT och där har det gått 3 TIMMAR i huset, ALLA hämningar har släppt o festen är i full gång....

I år efter 2 veckor sitter dom och pratar lite i en soffa sen går dom och lägger sig....
Vilken SOPIG produktion och vilka TRISTA jäkla deltagare..
Medlem
Känner otroligt med Julia just nu. Måste vara pissjobbigt att ligga och höra hur alla skrattar och bondar över hennes utfall. Hade önskat att någon bara kunde gå in och kolla till henne, så att hon slipper känna sig så ensam.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fy helvete vilka as alla är nu! Team Rainbow finns inte längre. Stackars Julia!
Medlem
Paulabrauns avatar
Vilket jävla tjat om julias pattar, visa dina egna blåvalsfitta.
Medlem
Zingo2s avatar
Anty går och lägger si, 2min efter går hela hennes entourage efter.😀😀😀
Medlem
herpesvårtas avatar
Jahapp det var väl det mina vänner kl närmar sig 23.40 och folk är klara för sängen.

Iakttagelser efter denna spritfest,
Jag vill plötsligt inte ha ut Mergim eller Lennie innan de förlovar sig i bikten - Romeo och Julia stunden de delade i poolen var otroligt kul, de glömde tid och rum för en stund.

Jasmine blev sorta dissad av Martin, han ger ett sken av fuckboy men tar i princip inga initiativ trots att Jasse uppenbarligen försökt hela kvällen. Vet inte om det beror på kamerorna eller att han inte är intresserad, av någon i huset.

Tycker generellt att killarna är extremt osexuella gentemot tjejerna i år. De pratar knappt om dom sinsemellan. Tjejerna har varit betydligt mer på utan vidare respons.

Julia är labil som fan, och hela huset bondar nu pga hur skumt hon beter sig.
Ikväll grundar sig troligtvis ilskan på att Martin och Jasse var fysiska.

Farmor Anty passar inte in i huset och borde aldrig kommit in.

Huset behöver nya människor och 6 liter sprit.

Produktionen är som vanligt sämst och borde örfilas för deras hantering av programmet i år.
2020-02-22, 23:37
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Känner otroligt med Julia just nu. Måste vara pissjobbigt att ligga och höra hur alla skrattar och bondar över hennes utfall. Hade önskat att någon bara kunde gå in och kolla till henne, så att hon slipper känna sig så ensam.
Släpp in mig i huset så skäller jag ut dem och ger Julia en kram. Glasmannen ska fan ej leka diplomatisk imorgon.
2020-02-22, 23:37
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja. Tycker att en vit bb-gubbe ska gå in o prata med henne nu. Och titta till henne.
2020-02-22, 23:38
Medlem
Lunatics avatar
Julia drog i sig flera glas direkt alkoholen kom in.hon vart full på 15min och fortsatte dricka mer.
2020-02-22, 23:38
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Vilket jävla tjat om julias pattar, visa dina egna blåvalsfitta.
Hon vågar ej bada pga sin vikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in