Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Han har med sitt beteende manipulerat henne över kanten flera gånger. Det är jag helt övertygad om.
Men barnen verkar ju ha tagit HOLs parti och talat för hans fördel. Har dom i så fall inte genomskådat HOL och hans ev. psykopatiska metoder?
Det verkar ju som att dom trivs med att bo med HOL och finner sig i det. Om inte Så borde dom väl kunna protestera. Men att bo med en fyllkaja kanske är det värsta alternativet i det här fallet.
Jag har iallafall fått uppfattningen att dom har vittnat till HOLs fördel när Karin påstår sig blivit misshandlad av HOL. Barnen skulle ha sagt att detta inte stämmer. Kan det vara så att misshandeln har skett när barnen inte varit närvarande?
Det är inte lätt att döma i det här fallet när man inte känner till sanningen.
Läste någonstans i tråden att Karin kommit in på sjukhus med skador som av misshandel, men hon ville inte anmäla HOL fast sjukhuset tyckte att det skulle göras. Hade hon ramlat i fyllan och villan kanske?
Jag här finns många frågor.
Man undrar ju lite också varför HOLs kan sitta ensam med barnen på nästan 200 kvadratmeters lägenhet. Är det för att behålla sin fina advokat status? Det är ju iallafall pga Karin och hennes föräldrar som han befinner sig där.