Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Det är samma Patrik Svensson. Jag bodde granne. Tvärs över den smala gatan där han bor.
Herredjävlars, då är det samma Patrik i så fall som hängde på Bacchus I mitten av 80-talet. Han har förändrats mycket utseendemässigt. Jag är inte stjärtgosse men han såg då ganska bra ut. Alltid med snygga kläder, men var superläskig redan då och tog på allt och alla mest hela tiden. Stackars dig att ha honom som granne. Kan tänka mig vad som försiggick. Han gillar också att flasha med sitt underliv alltför ofta.
Fasen har de verkligen kollat upp honom så ordentligt? Verkar inte så. Inte med albanen heller. Ännu så länge så måste denna omgång av BB gå till historien som top två av de sämsta. Nu har det bara gått två veckor iofs och andra skönare deltagare kan komma in. Men urvalet såhär i början och öht helheten av produktionen är i lägsta laget. Tröttsamt att de dessutom väljer att bryta live när något händer samt att som i det här fallet låta deltagarna bestämma vilka TVÅ som skall ha immunitet. Det gör ju att man till slut skiter i att rösta, för omröstningen är ju i princip gjord redan.