2020-02-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nu hänger jag inte med. Utveckla gärna dina tankar. Är du muslim? Eller bara allmänt galen?
Jag vill att människor ska ha en bättre bild/image och en förebild för homoseuella. Att en homosexuell vinner hjälper det. Jag är inte muslim.
2020-02-22, 17:01
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Han bor på Ahrenbergsgatan, det lilla bögfettot.
Nummer 16 tror jag att det är, mittemot Media Markt typ.
Ja. Den felande länken i ett annars lugnt område med mest bostadsrätter.Huset där Patrik bor är lite suspekt med diverse drägg som är med på Party Patzys utomhustester. PartyPatzys bästa vän i huset är en alkad tant som heter Marianne. Som han skriker på ute på gatan.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-22 kl. 17:04.
2020-02-22, 17:03
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem av killarna klickar martin bäst med?

Den är fan svår. Mest samtal har han nog haft med Patsy tro det eller ej. Alex o han hade matchat bra personlighetsmässigt, men Alex brände den bron Martins första kväll.
2020-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
😱
Varför i helvete blev han inte vräkt för?? hade jag bott granne med han hade jag fan mördat idioten...
Dom husen lär ju vara hyfsat lyhörda med haha,,stackars dom som bodde under han hihi
2020-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Jag vill att människor ska ha en bättre bild/image och en förebild för homoseuella. Att en homosexuell vinner hjälper det. Jag är inte muslim.

Du inser inte att det bara är en sexuell läggning och inget mer?
Verkar som det är du som behöver skaffa en mer nyanserad bild.
2020-02-22, 17:05
Medlem
Någon som vill sammanfatta eftermiddagens händelser?
Medlem
Vad är "nugge" som Sami säger fem gånger i kvarten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Den är fan svår. Mest samtal har han nog haft med Patsy tro det eller ej. Alex o han hade matchat bra personlighetsmässigt, men Alex brände den bron Martins första kväll.
Hur är det med han och sami/glasman?
Medlem
Scamps avatar
Någon som kan sammanfatta det Amalia pratade ominför alla när dom satt isoffan nyss, slog på mitt i berättandet?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Ööhhh... Okej. Då lär du vara svårt psyksjuk. Vänligen, sök hjälp. Alternativen för dig är annars att flytta till Ryssland eller valfritt muslimskt land. Lycka till!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det är samma Patrik Svensson. Jag bodde granne. Tvärs över den smala gatan där han bor.

Herredjävlars, då är det samma Patrik i så fall som hängde på Bacchus I mitten av 80-talet. Han har förändrats mycket utseendemässigt. Jag är inte stjärtgosse men han såg då ganska bra ut. Alltid med snygga kläder, men var superläskig redan då och tog på allt och alla mest hela tiden. Stackars dig att ha honom som granne. Kan tänka mig vad som försiggick. Han gillar också att flasha med sitt underliv alltför ofta.

Fasen har de verkligen kollat upp honom så ordentligt? Verkar inte så. Inte med albanen heller. Ännu så länge så måste denna omgång av BB gå till historien som top två av de sämsta. Nu har det bara gått två veckor iofs och andra skönare deltagare kan komma in. Men urvalet såhär i början och öht helheten av produktionen är i lägsta laget. Tröttsamt att de dessutom väljer att bryta live när något händer samt att som i det här fallet låta deltagarna bestämma vilka TVÅ som skall ha immunitet. Det gör ju att man till slut skiter i att rösta, för omröstningen är ju i princip gjord redan.
2020-02-22, 17:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Sa Anty precis att de ska spela beer pong med vatten i muggarna??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in