2020-02-22, 16:29
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Låter ju jättekonstigt.
Den borde han väl ha varit jätterädd om?

Kunde inte polisens tekniker få fram den konversationen också?
Citera
2020-02-22, 16:30
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ja, enligt SD knuffade han ut henne ur bilen. Det verkar vara så i ljudupptagningen också annars tror du väl knappast fallet hade blivit nedlagt?

Att ta stryptag på någon och knoggnugga som en del velat få det till hade lett till rättsliga åtgärder mot SD men det finns inga ljud som tyder på det uppenbarligen.

Han uppmanade henne många gånger
att lämna bilen.

Han sa t.o.m. att han skulle åka hem så
kunde hon sitta kvar i bilen och prata med
sig själv så mycket hon ville.
Ett förslag på vad han skulle ha gjort som
lämnats här i tråden.
Citera
2020-02-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Ja, det kan man undra varför han gjorde det...
Gift kanske? El flickvän? Inget han ville riskera att nån såg konversationen?
Citera
2020-02-22, 16:32
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Reagerar även på hans diplomatiska svar på alla frågor.

Han vet väl inte vem han kan lita på. Och han vill kolla upp vad den han pratar med vet. Kan tänka mig att man blir ganska paranoid när man mördat någon.

I synnerhet en som många känner. Det märks ju att han försöker smutsa ner LW så gott han kan, samtidigt som han gör HD till "kvinnan i hans liv". Jag tror bara det finns EN person i hans liv. Och det är han själv.

Ja, ja, nu får han förhoppningsvis många, långa år i kurran, där han kan umgås med sig själv dygnet runt.
Citera
2020-02-22, 16:33
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Kunde inte polisens tekniker få fram den konversationen också?

Det stod väl att han ville försöka återskapa den på egen hand men misslyckades.
Citera
2020-02-22, 16:37
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Han uppmanade henne många gånger
att lämna bilen.

Han sa t.o.m. att han skulle åka hem så
kunde hon sitta kvar i bilen och prata med
sig själv så mycket hon ville.
Ett förslag på vad han skulle ha gjort som
lämnats här i tråden.

Ja varje gång man hänvisat till att fallet blev nedlagt för att det inte kan ha varit så allvarligt har svar kommit "var du i bilen kanske? Hur vet du det?"

Men nu när vi faktiskt vet vad som hände i bilen tack vare ljudupptagningen är det fortfarande några som vill manipulera oss till att vi tolkat transkriptet fel.

Man häpnar hur långt vissa postare går för att skydda Lenas image.
Senast redigerad av Rosamund 2020-02-22 kl. 16:43.
Citera
2020-02-22, 16:39
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Gift kanske? El flickvän? Inget han ville riskera att nån såg konversationen?

Han har i geocachingforumet skrivit ett flertal långa inlägg om sin saknad efter hennes bortgång.
Senast redigerad av GilGrissom82 2020-02-22 kl. 16:43.
Citera
2020-02-22, 16:43
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Han vet väl inte vem han kan lita på. Och han vill kolla upp vad den han pratar med vet. Kan tänka mig att man blir ganska paranoid när man mördat någon.

I synnerhet en som många känner. Det märks ju att han försöker smutsa ner LW så gott han kan, samtidigt som han gör HD till "kvinnan i hans liv". Jag tror bara det finns EN person i hans liv. Och det är han själv.

Ja, ja, nu får han förhoppningsvis många, långa år i kurran, där han kan umgås med sig själv dygnet runt.

Det var väldigt vad han ändrade i sitt yrkesrolls-tänk ; han önskade att bli polis och väljer istället att hamna i fängelse ?????
Inte direkt det bästa CV man kan ha för att bli polis.....
Senast redigerad av landbandy 2020-02-22 kl. 16:45.
Citera
2020-02-22, 16:44
Medlem
Min fråga för tillfället lyder så följande skriven,

Hur kunde L*na Wesstr*m:s blod ha hamnat på SD:s skotunga under själva snörningen av vederbörande:s sko ?

SD brukade ju, att genom sin vana trogen räcka ut sin vackra och ståtliga tunga sett på flera tidigare tagna bilder mot och nära angränsande sig till L*na Wesstr*m:s ena kind.

I detta fallet var det ju inte frågan om en mänsklig SD-tunga utan en skotunga, eller varför inte en så kallad blodtunga.

Hade verkligen L*na Wesstr*m råkat att besudla SD:s skotunga med menstruations-blod ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-02-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Hur kunde L*na Wesstr*m:s blod ha hamnat på SD:s skotunga under själva snörningen av vederbörande:s sko ?

SD brukade ju, att genom sin vana trogen räcka ut sin vackra och ståtliga tunga sett på flera tidigare tagna bilder mot och nära angränsande sig till L*na Wesstr*m:s ena kind.

I detta fallet var det ju inte frågan om en mänsklig SD-tunga utan en skotunga, eller varför inte en så kallad blodtunga.

Hade verkligen L*na Wesstr*m råkat att besudla SD:s skotunga med menstruations-blod ?

Mvh/ @JokerMannen

Och med detta inlägg ville du påvisa... vad?
Citera
2020-02-22, 16:47
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
LW´s exman UW, tror jag? Men SD var ju inblandad i nästan varenda minut där i starten, vad man har förstått. Han har styrt vänner, familjen, GC-folk och till viss del även Polisen. Det är min bestämda åsikt.

Precis som att han också har försökt styra denna tråd. Troligen både själv och by proxy genom att använda vänner.

Vissa ämnen har varit överkänsliga, så fort vi skrivit om dem - och vissa personer i tråden har det gång på gång satts igång massattacker på vissa tråddeltagare.

Det har forskats och "outats" för fullt. Jag är säker på att MGM har varit puppet master sen dag ett.
Missat lite.. men minns du att det fanns en "Petter" i loggarna (Telegram) ?
Vet ni vad de sysslar med just där... ?
Citera
2020-02-22, 16:49
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Mvh/ @JokerMannen

Hur vet du att det skedde just under snörning utav skon?
Han kan ju inte ha talat om för någon att han var tvungen att snöra skon innan han gav sig iväg efter att ha tagit livet utav LW ? Eller ?

Det skulle alltså vara då som blod ifrån typ hans hand efter mordet som droppat ner på plösen?

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-02-22 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in