2020-02-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yup, sopan gör det nästan varje fest.
Tvivlar på att han skulle göra det. han gav ju Patzy sprit.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Helvete, vad tråkig, förutsägbar och slätstruken han är, Alex. Jag inser det nu. Han sitter och gottar sig nu över att han höll ett så bra tal och att han är kvar. Ut med Mergim och Alex snarast, känner jag nu.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Visst, han har dåligt ölsinne som det så vackert heter. Men alla vet ju att hans klumpiga fylleuttryck bara är trams och svammel. Mergim däremot, uttrycker sig läskigt och skrämmande varje dag i nyktert tillstånd.
Det kan jag hålla med dig om. Mergim har en attityd som ligger mellan jättebabygråt, muckar du med mig, fuck you och bebis igen.
Patzy spårade egentligen ur mest utav allt på att när Jasmine ville ha det tyst skulle det vara tyst och hon gillade heller inte att Julia förstod vad Patzy talade om och Jasmine började prata om att hon blev besviken på Julia för att hon inte höll med henne. Julia höll inte med någon. Hon sa att hon förstod vad Patzy menade.
Patzy blev galen på grund utav alkohol. Alkohol har den påverkan på människor. Oftast är det de som dricker snabbt som spårar ur. Hjärnan hänger inte med alkoholintaget. Blir kortslutning.
Medlem
Cockblockern Mergim kommer såklart in i sovrum 2 och stör Alex och Anty.
2020-02-22, 15:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Helvete, vad tråkig, förutsägbar och slätstruken han är, Alex. Jag inser det nu. Han sitter och gottar sig nu över att han höll ett så bra tal och att han är kvar. Ut med Mergim och Alex snarast, känner jag nu.
De går ju inte så länge pakten har övertag.
Medlem
Zingo2s avatar
Sami är överlägset bäst i huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Dra igång eget BögBrother

jäkla bra idé faktist, ska jag VB:a till min tv-kollega.

Bög Brother. Kommer ju att vara drama varenda sekund.
2020-02-22, 15:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Nej,nej. Han gav sprit till Patzy igår. Såg att han smög omkring med en flaska vin. Och varför skulle han göra det. Alex dricker inte sprit.
Han är för snäll.

Han tar fram det när han känner för det, annars gömmer han hela flaskor när han "tycker" att det börjar bli för mycket för vissa deltagare.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Kedja ihop alla jävla dårar nu och ös sedan på med obscena mängder alkohol! Och bacon.
KÖR nu BB-produktionen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han tar fram det när han känner för det, annars gömmer han hela flaskor när han "tycker" att det börjar bli för mycket för vissa deltagare.
Fast det kanske är bra att han gör det då vissa spårr ur? Speciellt med någon som patsy som snackar om att våldra och mörda folk lol.
2020-02-22, 15:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha jag älskar det också. Är så jävla roligt! Hoppas han bjuder på mer show.

Hur fan kunde jag glömma den? Är ju till o med en meme i huset.
Citat:
"NÄEJ! JAG KÖPER INTE DET" *klapp klapp* "JAG ÄR VASS, Ä JAG" *klapp*
"NU BÖRJAR SPELET"
Så jävla kul alltså
2020-02-22, 15:43
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Dra igång eget BögBrother

vad menar du? Utveckla gärna dina tankegångar, så att vi alla får se och läsa hur pantad du är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in