2020-02-22, 15:27
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandeCou
Hahaha ”fuck you själv, baby!”. Magi! SNÄLLA bb ge Party-Patzy chansen att skriva lite historia ikväll.

Hahahaha jag älskar det också. Är så jävla roligt! Hoppas han bjuder på mer show.

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
NU BÖRJAR SPELET! *klapp! klapp!*

Hur fan kunde jag glömma den? Är ju till o med en meme i huset.
2020-02-22, 15:27
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag vill ha kvar Patzy... Helt ärligt, vad bidrar Jasmine med? Fruktansvärt tråkig, ligger oftast i soffan och man hör henne nästan aldrig.

Exakt så.

Jassa är inget annat än en nolla. Hon är kvar i BB enkom pga att hon är med i Glasets och Samis pakt. Jassa tillför noll och intet. Dessutom är hon jävligt blåst. Ett hundraprocentigt air-head. Vem fan på hela jorden svarar att Mexiko ligger i USA? Ni fattar nivån hoppas jag. Hon är nästan för blåst för att platsa i Paradise Hotel och det vill inte säga lite.
2020-02-22, 15:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Sami fjantar sig ibland, fiser sönder rum 1, går runt med pyjamas och leopardbyxor. Men fan! Jag diggar honom ändå sjukt mycket. Han känns smart och påhittig.
Ja. Som en liten hustomte. Lite finurlig sådär.
2020-02-22, 15:29
Medlem
iok22s avatar
Kan fortfarande inte förstå hur "tittarna" röstar att Glasman ska sitta säkert av de alternativ man hade. Människan går runt i sunkiga tights och trasiga t-shirts, ska vara centrum i varenda konversation och badar 90% av tiden. Mutar ljudet så fort han är i fokus på DC, vilket tyvärr är hela jävla tiden verkar det som.

Hur fan orkar man lyssna på människan.
2020-02-22, 15:29
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
NU BÖRJAR SPELET! *klapp! klapp!*

"NÄEJ! JAG KÖPER INTE DET" *klapp klapp* "JAG ÄR VASS, Ä JAG" *klapp*
"NU BÖRJAR SPELET"
2020-02-22, 15:30
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag vill ha kvar Patzy... Helt ärligt, vad bidrar Jasmine med? Fruktansvärt tråkig, ligger oftast i soffan och man hör henne nästan aldrig.
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså man måste fan ha med Patzy! han är ju fan kung iaf när han är full. Vilket han kommer att vara!
Tänk lite längre... vill du se Amilia, Mergim och Antonia i stort övertag till att vinna?
Dom har majoritet med sin pakt redan nu, och åker Jasmine ut blir det ännu värre. Kanske påverkar de hela fortsättningen.
Senast redigerad av aina08 2020-02-22 kl. 15:32.
2020-02-22, 15:30
Medlem
Alltså man måste fan ha med Patzy! han är ju fan kung iaf när han är full. Vilket han kommer att vara!
2020-02-22, 15:31
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Kan fortfarande inte förstå hur "tittarna" röstar att Glasman ska sitta säkert av de alternativ man hade. Människan går runt i sunkiga tights och trasiga t-shirts, ska vara centrum i varenda konversation och badar 90% av tiden. Mutar ljudet så fort han är i fokus på DC, vilket tyvärr är hela jävla tiden verkar det som.

Hur fan orkar man lyssna på människan.
Enbart för att han är Samis kompis tror jag. Roligt att lyssna när det är bara de två på kvällarna/nätterna. Och Sami vill vi ha kvar länge.
2020-02-22, 15:32
Bannlyst
Två har blivit utkastade och en lämnade frivilligt.
Om en till får lämna på Måndag ligger väl BB före i tidsschemat med utröstningar?
2020-02-22, 15:32
Medlem
kermiths avatar
Men va fan. Det är för helvete vi tittare som skall välja. Kostar ju att ringa in. Nu kommer jag inte att ringa på måndag. Alex är schysst men så jävla tråkig och förstör dessutom varenda fest med att gömma sprit. Känns okej om de får välja EN deltagare men fan inte TVÅ. Det är inte okej längre.
2020-02-22, 15:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Två har blivit utkastade och en lämnade frivilligt.
Om en till får lämna på Måndag ligger väl BB före i tidsschemat med utröstningar?
Tror det kommer in fler personer
2020-02-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tänk lite längre... vill du se Amilia, Mergim och Antonia i stort övertag till att vinna?
Dom har majoritet med sin pakt redan nu, och åker Jasmine ut blir det ännu värre. Kanske påverkar de hela fortsättningen.
Det spelar ingen roll. Det är fortfarande tittarna som bestämmer som åker ut vem dom än bestämmer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in