2020-02-22, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Han är sur för att ingen håller med han
Jag sur? Aldrig, jag är glad att jag ensam om att tycka mulliga bruden är sexig, då får jag ha henne för mig själv. Älskar smarta brudar och knappast brudar som tror Mexico ligger i USA, avtändande med sådana som verkar bara suttit med sin mobil i skolan och inte hängt med på väldigt grundläggande geokunskaper.
2020-02-22, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Undra om inte måndagen kommer gå till på samma sätt som förra måndagen, dvs att vinnaren av stegmätartävlingen får rädda en av Patsy och Jasmine och tittarna får rösta om personen som inte blir räddad ska röstas ut eller inte.
Eller att vinnaren av tävlingen får välja en som redan sitter säkert blir nominerad. Så att VI tittare får rösta ut personer. Då blir alltså 3 st som vi kan rösta ut.
2020-02-22, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Undra om inte måndagen kommer gå till på samma sätt som förra måndagen, dvs att vinnaren av stegmätartävlingen får rädda en av Patsy och Jasmine och tittarna får rösta om personen som inte blir räddad ska röstas ut eller inte.
nä någon måste åka tror jag :P
2020-02-22, 14:40
Medlem
aina08s avatar
Käkade Lisa just sitt snor?
Pratar med Amilia i tvättstugan och pratar om röstningen från talen.
Petar sig samtidigt (som så ofta) i näsan. Plötsligt åker fingret snabbt in i munnen... eller såg jag fel!?

Hon har tidigare petat sig i näsan under frukosten och rullat kråka i fingrarna ovanför sin tallrik.
2020-02-22, 14:41
Bannlyst
Måste säga att det var roligt att vår kära borgmästare fick stryck av lillbögen i styrka. Alex är nog den typen som klarar 115 kg i bänk en gång och är sedan helt slut och måste prata med sina andra polare och inte låta någon annan ta bänken för Alex ska vila och då tycker han att man ska visa respekt.
2020-02-22, 14:41
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Jag sur? Aldrig, jag är glad att jag ensam om att tycka mulliga bruden är sexig, då får jag ha henne för mig själv. Älskar smarta brudar och knappast brudar som tror Mexico ligger i USA, avtändande med sådana som verkar bara suttit med sin mobil i skolan och inte hängt med på väldigt grundläggande geokunskaper.
Han du kommenterade tidigare är sur. Håller med dig att du ska satsa på Amilia
2020-02-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nä någon måste åka tror jag :P

Så kan det också vara. Tänkte bara på att det är 3 personer som har lämnat redan.
2020-02-22, 14:42
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Eller att vinnaren av tävlingen får välja en som redan sitter säkert blir nominerad. Så att VI tittare får rösta ut personer. Då blir alltså 3 st som vi kan rösta ut.

Hade varit en sjukt rolig twist.
Vilka har störst chans som vinnare i stegmätartävlingen? Martin, Julia, Marek? Tänk om Julia skulle bli tvingad till ett sånt beslut kan bli bra TV.
2020-02-22, 14:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Sa han "oh my god" och klappade händerna framför ansiktet i vanlig ordning vår lilla husbög?

Min öron blundade nog men det är sannolikt att han gjorde det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Vilka har störst chans som vinnare i stegmätartävlingen? Martin, Julia, Marek? Tänk om Julia skulle bli tvingad till ett sånt beslut kan bli bra TV.
Jag tror Martin, han höll ett riktigt bra samt jämnt tempo hela tiden ut. Mergim var grym första minuten, men sen dalade det lite, Julia var också en kämpe, Samis idé har jag ingen aning om det fungerade .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Sami har också chans. Tror Jasmine sitter säkert för alla de föredrar henne framför Patzy.
Medlem
speniss avatar
Räkna hur många gånger Amilia säger "jag" när hon snackar. Hon är då för gullig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in