2020-02-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jasmine har gömt en öl.

Mm det var lite kul!

Julia sa ”no more alcohol for me” och jasse frågade om hon inte ska dricka (om dom får in något antar jag?) och hon sa nej.

Vad är det för tråkig inställning
2020-02-21, 16:32
Medlem
Är Lennie kär? Han håller om hårt
2020-02-21, 16:33
Medlem
Bajenjeppes avatar
Hoppas som fan på Glasman. Dels för att jag gillar honom, Sami och även Jasmine mest, och dels för att det skulle reta Rosa sovrummet så in i helvete. Trött på deras skitsnack.

Alla ni som hatar folket i rosa sovrummet, men nu också börjar ogilla Glasman, vad tänker ni kommer hända om Glasman åker ut? Sami kommer ju bara bli mer själv samtidigt som alla i rosa sovrummet får hybris..
2020-02-21, 16:33
Medlem
gabrielle2s avatar
Vad är det för j....a fel på redaktionen.
Jävla censur-ss.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-21 kl. 16:36.
2020-02-21, 16:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummanO
Mm det var lite kul!

Julia sa ”no more alcohol for me” och jasse frågade om hon inte ska dricka (om dom får in något antar jag?) och hon sa nej.

Vad är det för tråkig inställning
Jullan kommer va föst på alkoholen ändå. =)
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Gillar som sagt inte Taffsman. Har inte sagt heller att inte Alex klickar med ngn? Diggar också Alex och kul se han å Martin bonda nu.
Vilka går inte Jasse ihop med då? Du verkar ju basera allt på det eller vadå?

Och den ända som har satt sopan Mergim på plats är KUNG SAMI. Sami är den riktiga borgmästaren där inne.

Jasse går ihop med alla men hon skämtar inte ens med någon. Jag frågar dig. Vad är det med Jasse förutom utseende som gör att hon förtjänar en röst istället för Alex, som faktiskt gör saker för andra.

Har hon ens någonsin, precis som Amilia, ens försökt hjälpa till folket i köket? Hon bryr sig inte. Alex bryr sig genuint och därav blir irriterad när exempelvis Patzy nyss tänkte ta bort efter sig, han tänkte att Patzy gjort all mat så han förtjänar att vila.

Nu undrar jag genuint i skrivande stund, har Jasse ens någonsin erbjudit hjälp? Förutom NU idag dvs, för hon frågade faktiskt.

Hon hjälper inte ens folk. Inga lekar. Inga pranks. Inga skämt.
Medlem
Zingo2s avatar
Jasmine och Julia hade velat rädda Alex.
2020-02-21, 16:36
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alex bryr sig genuint och därav blir irriterad när exempelvis Patzy nyss tänkte ta bort efter sig, han tänkte att Patzy gjort all mat så han förtjänar att vila.

Såg oxå det här. Älskar Alex
2020-02-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Är Lennie kär? Han håller om hårt

Han slickar röv på sovrum 2, speciellt Mergim eftersom Mergim blir som en vresig tonåring annars.
2020-02-21, 16:37
Medlem
tycker alex är obehaglig emot Anty ligger o råglor på henne. Dissar o ge Lisa massage som ligger jämte. Hoppas Alex åker på söndag. Föresten verkar Lisa med tänd på Anty brukar råglo snacka o hålla sig nära henne jämt. Sen igår höll alex fast anty så hon inte kunde gå i säkert 10 min. Annars städar han o diskar spelar boll o apar sig där han helst vill gå runt barbröstad o säga "kolla anty jag är ju störst snyggast välj mig"
Se andra killarna var inte snälla heller knep anty fast hon bad dem sluta det var mergim främst som höll på. Stör mig på nivån hos Sami det är bara fisar som intresserar han det är hans hemmabana.

När de andra är snygga smarta eller roliga är samis grej att skita äckligt.
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-21 kl. 16:45.
2020-02-21, 16:38
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jasse går ihop med alla men hon skämtar inte ens med någon. Jag frågar dig. Vad är det med Jasse förutom utseende som gör att hon förtjänar en röst istället för Alex, som faktiskt gör saker för andra.

Har hon ens någonsin, precis som Amilia, ens försökt hjälpa till folket i köket? Hon bryr sig inte. Alex bryr sig genuint och därav blir irriterad när exempelvis Patzy nyss tänkte ta bort efter sig, han tänkte att Patzy gjort all mat så han förtjänar att vila.

Nu undrar jag genuint i skrivande stund, har Jasse ens någonsin erbjudit hjälp? Förutom NU idag dvs, för hon frågade faktiskt.

Hon hjälper inte ens folk. Inga lekar. Inga pranks. Inga skämt.

Likt för några år sen när Big Brother producerades senast så är det fan ett under hur starka åsikter du har trots att du väl inte verkar titta speciellt mycket ens? Jasmine var väl ändå den första som började med pranka folk? Plasten på toan tänker jag bland annat på.

Dessutom skämtar hon ju hela tiden. Generellt så är det ju mer skämt och skoj i gula rummet jämfört med rosa sovrummet där man snackar skit om övriga hela tiden.
2020-02-21, 16:38
Medlem
Zingo2s avatar
Jasmine fattar att Anty vet hur man ska vara i TV.
Hon tycker Daniel är en bra kille!
Det tycker inte många här.
Jasmine och Julia hoppas Sami ska vinna BB!
Senast redigerad av Zingo2 2020-02-21 kl. 16:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in