2020-02-21, 15:47
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Tror samma angående huvudet.
Själv skulle jag dels ha gjort uppvärmning, då man märkt det handlade om pulshöjande.
Samt så skulle jag börja lugnt, och sedan öka successivt, för att på så sätt kunna hålla en hög fart längre.
Ja börja med uppvärmning, höja tempot successivt, ta i utav sjutton på slutet så man får blodsmak i munnen. Jag har tävlat i löpning och tar i allt på slutet.
Mina steg som tjej hade blivit mer än killarnas.
2020-02-21, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Jag är inloggad på min sambos konto i hennes namn på tv4play för brukar få vara Chromecast-ansvarig.
Cmore är mitt konto

ok ska skaffa en mobil till och rösta sönder mig med mitt 4playkonto
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja nu slog det mig varför hon aldrig sitter bredvid sami när platsen finns hon vill titta på han i hemlighet
Hoppas dom hamnar i sänghalmen snart :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Allt va ju ett skämt. Självklart smäller man inte till någon, eller bryter så självklart mot reglerna. Då har man ju inget där att göra alls.

De ja ville få fram är att det är konstigt att alla verkar så obrydda av hans OOO AAAA hela tiden.

Tror det flesta diggar det
Medlem
Boonks avatar
Farlig lek nu vid köksbordet kan bli snack efteråt, såg att många pekade på Blomman som borgmästare!
2020-02-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja börja med uppvärmning, höja tempot successivt, ta i utav sjutton på slutet så man får blodsmak i munnen. Jag har tävlat i löpning och tar i allt på slutet.
Mina steg som tjej hade blivit mer än killarnas.

Right on!
Dock angående steg kvinna vs man, det stämmer nog generelt vid löpning.
Men inte vid denna tävling, då det nog funkar bättre att springa på plats, i stället för att faktiskt göra vanliga "spring steg".
2020-02-21, 15:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
20min kvar att rädda någon som hänger löst. Jag har röstat på Patzy 😊 är rädd att folk vill ha ut honom pga hans utbrott
Kollar man pkgruppen på fb så hänger Patzy otroligt löst pga hans labila beteende 😄 little do they know att det är vad som gör BB.
2020-02-21, 15:54
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
klart han fattar

Tror du han är Glasman som hon har rakt ner i fickan.

Sami vill ha miljonen själv och inte låta Jasmine få glida på hans räkmacka

Hoppas verkligen Alex stannar kvar och att de får reda på att det var tittarna som räddade Alex, så kan man få se ifall Jasse limmar sig fast vid honom eller inte
2020-02-21, 15:56
Medlem
Pallestroms avatar
Då har man gjort sitt och röstat.
Man kan inte se ställningarna eller resultatet någonstans? Får väl nöja mig med vad BB förmedlar efter avslutad omröstning.
2020-02-21, 15:57
Medlem
sami föreslås till mat teamet nästa vecka se vad han bjuder på
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Right on!
Dock angående steg kvinna vs man, det stämmer nog generelt vid löpning.
Men inte vid denna tävling, då det nog funkar bättre att springa på plats, i stället för att faktiskt göra vanliga "spring steg".
Ja eventuellt, men vid snabb löpning blir stegen jämna. Du saktar inte in.
På samma plats orkar du inte hålla samma tempo även om du vilar några sekunder. Farten avtar. När man springer snabbt kommer man in i en slags trans. Känns som man kan springa hur långt som helst i samma speed.
Medlem
ollepolle90s avatar
Någon som vet varför Antonia är så hårdsminkad så tidigt på dagen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in