2020-02-21, 15:42
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine kan inte låta bli att stirra på Sami hahaha och han fattar inte alls hon gillar honom. Han måste få reda på det ikväll hoppas hon blir full och berättar!
Han kan ju inte ens ana nåt då han vet att hon är i en helt annan liga än de han bör få.

Kul när hon berättade för Julia att hon inte fattar vad som händer med henne, och att hon aldrig skulle kunna presentera en sån kille för sin familj.
Så kul att de fortsätter. I liven lär dom ge lite hintar och sen...
2020-02-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Jag röstade faktiskt på glasman på cmore och Jasmine på tv4play nu för jag hellre har kvar dom än Lisa.

Lisa ser ut som en rökkärring som försöker vara trendig och ungdomlig men jobbar som undersköterska inom hemtjänsten.

hur gör ni på 4playappen? hos mig står det att min röst redan är lagd trots 2 olika konton
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja de tre kan också liggabra till.
Jag hade sprungit fort som fan och ruskat på armarna samtidigt. Huvudet tror jag inte man behövde ruska på.

Tror samma angående huvudet.
Själv skulle jag dels ha gjort uppvärmning, då man märkt det handlade om pulshöjande.
Samt så skulle jag börja lugnt, och sedan öka successivt, för att på så sätt kunna hålla en hög fart längre.
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia fyller på med en andra portion, det måste väl trigga någon.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Är ett under att ingen smällt till Märgin när han skriker sina apljud.
Ja hade samlat gruppen, sagt att ja snart kommer att få lämna huset på grund av att ja bryter mot en regel. Sen hade ja smällt till Märgim och gått och packat min väska.
Skulle bli galen på alla hans skrik så de skulle inte va värt att va kvar om han fortsätter
Hade du inte varit rädd för att bli klöst i ansiktet av Anty då?
2020-02-21, 15:44
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
"Allt annat skulle ja greja" Hmm perhaps I was wrong in my previous statement. hhöhöh =)
Allt va ju ett skämt. Självklart smäller man inte till någon, eller bryter så självklart mot reglerna. Då har man ju inget där att göra alls.

De ja ville få fram är att det är konstigt att alla verkar så obrydda av hans OOO AAAA hela tiden.
2020-02-21, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine kan inte låta bli att stirra på Sami hahaha och han fattar inte alls hon gillar honom. Han måste få reda på det ikväll hoppas hon blir full och berättar!

ja nu slog det mig varför hon aldrig sitter bredvid sami när platsen finns hon vill titta på han i hemlighet
2020-02-21, 15:45
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hade du inte varit rädd för att bli klöst i ansiktet av Anty då?
HAHAHA jo de klart... de borde ja tänkt på Och hon hade ju fått vara kvar oavsett... efter som programmet är för henne och hennes vänner.
2020-02-21, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hur gör ni på 4playappen? hos mig står det att min röst redan är lagd trots 2 olika konton

Du röstar ju svart så det bör du inte få veta
2020-02-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alla dom idioterna som röstar på Jasmine. Vad är det i henne som är så kul? VART är hon nu ens? Har man ens sett henne?

Hon gör inte ett jävla skit! Hon bölar ju bara, hon är värre än Lisa till och med. Beter sig som en snorunge och har aldrig sett henne göra något prank, något roligt skämt eller något alls. Det är i jacuzzin hon får orgasm på Sami

Röstade precis på Jasmine. Mest för att du uppenbarligen hatar henne.
2020-02-21, 15:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Jag röstade på Glasman. Gillar inte honom egentligen. Tycker han är en besserwisser. Men det är väldigt roligt att lyssna på Samis konversationer med Glasman på kvällarna/nätterna...
2020-02-21, 15:47
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag är inloggad på min sambos konto i hennes namn på tv4play för brukar få vara Chromecast-ansvarig.
Cmore är mitt konto

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in