2020-02-20, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Tänkte också på det. Han verkar umgås med svenska gymshark-gänget. Det är allmänt känt att alla som sponsras av gymshark går på steroider.

Dock är det inte omöjligt att bli så stor, beror helt på hans gener och hur han såg ut tidigare. Men jag sätter mina pengar på att han kört ett par kurer.

Någon som har bild på hur han såg ut för x antal år sedan?

Finns flera gamla bilder på honom på hans egen insta, kolla från 2016 där han har föera before and afters.
Citera
2020-02-20, 23:13
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipscola
Finns flera gamla bilder på honom på hans egen insta, kolla från 2016 där han har föera before and afters.

Har inte instagram. Kan man se dem ändå? Om inte, kan du inte lägga upp nån bild här?

Var han krallig då med?
Citera
2020-02-21, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Ryktet säger att han kör "eiffeltornet" även på krogen...

Asså jag ska vara helt ärlig nu mot honom Asså jag skiter i.

Lyssna,

Undra hur lång han är🙄 så unikt är det inte att vara lång.
Citera
2020-02-21, 11:00
Medlem
Jag kan inte förstå hur de andra deltagarna bara köper att Marcus ska kallas Macuuuz. Känns förnedrande för dem
Citera
2020-02-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Höst PH 2020:
Arvid (spelvid) Erica, Emma, Hanna, Paow Josie Helen, Erica, Fimpen Alexandra Nord
De andra färskingarna kommer vara MalteGrkovic Sebemanson TrubbelTanja Patrikekblom Mikailem Benjaminstedfeldt

Ni som älskar Ph skippa vårens Ph kolla istället på ex on the beach premiär i Mars 2020: deltagare Arvid ElinWoodie Haidar Nina Denniskvist Alexdrosso SaraBolay Bella MonaLiza Adrian Marc BettinaBuchan Adinatoor Anna-Lisa

Varför ska det vara med så många i höst som redan varit med? Känns som ovanligt många, men det är det kanske inte.

Var får man ens reda på vilka som kommer i höst? Har noll koll!
Citera
2020-02-21, 14:52
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemindMeToForget
Varför ska det vara med så många i höst som redan varit med? Känns som ovanligt många, men det är det kanske inte.

Var får man ens reda på vilka som kommer i höst? Har noll koll!

Tror det blir en all"star"-säsong. Du kan följa exonphspoilerse på instagram för att se spoilers och vilka som deltar. Hon laddar upp informationen på sina storys

Hon har även de där bubblorna (?) som har sparad information om vilka som ska delta
Citera
2020-02-21, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tror det blir en all"star"-säsong. Du kan följa exonphspoilerse på instagram för att se spoilers och vilka som deltar. Hon laddar upp informationen på sina storys

Hon har även de där bubblorna (?) som har sparad information om vilka som ska delta

Jaha okej. Saknat Arvid, så det blir kul!

Ska kolla in det. Avslöjar hon vem som kommer in nästa vecka, vem som vinner, osv också?

Kul att få lite skvaller, vilka som är med nästa år osv men vill inte veta allt. Vill ändå det blir spännande att se avsnitten. Kanske helt fel att kolla då haha
Citera
2020-02-21, 16:08
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Jaha okej. Saknat Arvid, så det blir kul!

Ska kolla in det. Avslöjar hon vem som kommer in nästa vecka, vem som vinner, osv också?

Kul att få lite skvaller, vilka som är med nästa år osv men vill inte veta allt. Vill ändå det blir spännande att se avsnitten. Kanske helt fel att kolla då haha

Ja, Arvid är riktigt rolig.

Ja, hon brukar avslöja vem som ska komma in och ibland vem som åker ut. Men om du inte vill veta allt så rekommenderar jag dig att sluta läsa FB-tråden, förra säsongen så spoilades vinnaren lååångt innan finalen. Men sen var det nog den sämsta och tråkigaste säsongen någonsin så det spelade inte så stor roll.
Citera
2020-02-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ja, Arvid är riktigt rolig.

Ja, hon brukar avslöja vem som ska komma in och ibland vem som åker ut. Men om du inte vill veta allt så rekommenderar jag dig att sluta läsa FB-tråden, förra säsongen så spoilades vinnaren lååångt innan finalen. Men sen var det nog den sämsta och tråkigaste säsongen någonsin så det spelade inte så stor roll.

Visst är han! Förstår inte hur folk kan ogilla honom.
Älskar när han sa i synken "Alltså tänker du bara lite längre än vad Jesper är så kommer allt bli bra", om Bella har jag för mig haha.

Då ska jag nog inte kolla.
Man blir riktigt irriterad när folk spoilar här också, fattar inte vad man tänker.
Jag skulle inte ens vilja skriva en fråga om en serie som slutade för 5år sedan utan att varna först ifall någon fortfarande vill se. Men kanske bara jag.

Förra säsongen sög.
Denna känns inte så lovande heller.
Mos team är sjukt tråkiga, minns bara brittkillen. Han med tatueringar och han med mörkt hår minns jag ej namnet på. Sjukt tråkiga.
Citera
2020-02-21, 17:57
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Visst är han! Förstår inte hur folk kan ogilla honom.
Älskar när han sa i synken "Alltså tänker du bara lite längre än vad Jesper är så kommer allt bli bra", om Bella har jag för mig haha.

Då ska jag nog inte kolla.
Man blir riktigt irriterad när folk spoilar här också, fattar inte vad man tänker.
Jag skulle inte ens vilja skriva en fråga om en serie som slutade för 5år sedan utan att varna först ifall någon fortfarande vill se. Men kanske bara jag.

Förra säsongen sög.
Denna känns inte så lovande heller.
Mos team är sjukt tråkiga, minns bara brittkillen. Han med tatueringar och han med mörkt hår minns jag ej namnet på. Sjukt tråkiga.

Det roliga är att även Mcuze anser att de är sjukt tråkiga haha.

Arvid är kung aldrig kollat ex on the beach förut, men skippar nog PH nu för Ex då han är med

Ja, en del normala människor la spoilertaggar, men det var en jävla massa som spammade om vinnarna och andra saker
Citera
2020-02-22, 10:02
Medlem
Stämmer det att Andy från Tjafs är med under denna säsongen? Har svårt att föreställa mig hur en konservativ babbe från orten ska klicka med dessa trötta innerstads-kids.

Sedan har vi Mcuze på 25 år, knullade Lisa 19 år som tog studenten förra sommaren. Varför får inte han lika mycket skit som Paow när hon i media säger att hon knullar den efterblivna 19 åringen i röda speedos?
Citera
2020-02-22, 10:26
Medlem
Det är ganska tydligt att "Toby" går på anabola, han säger sig ha tränat i 6 år, men han har byggt en ganska otrolig massa även för den tiden. Han har tydlig gyno, speciellt på höger bröstvårta, undrar varför han inte opererat bort det ännu. Han påstår också att han fått andra plats i en bodybuilding tävling, men enda infon jag hittade om hans tävlande är Luciapokalen 2018 då han blev 4:e.

http://gym621.se/tavling_2018/luciap.../cbb_-175.html

Vad är förresten poängen med att använda engelska namn "Toby Johnson"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in