2020-02-20, 22:02
Avslutad
Hahaha zorrokungen och där avbröt BB. Det är för han 100% kommer komma in som joker säkert det psykfallet
2020-02-20, 22:02
Medlem
där tröttnade voldemort himself och censurerade
2020-02-20, 22:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det bara jag men verkar inte Martin typ inte attraherad till Julia alls? Eller ser jag fel här? lol. Julia sumpar ju sina chanser.

Hon hade aldrig någon chans med honom, dels är hon inte i hans league, men om det fanns någon som helst tvekan så måste hennes psykbryt i måndags placerat henne fast och säkert i (i bästa fall) the friendzone.

Jag vill se Martin och Jasmine bonda, inte för att de nödvändigtvis matchar varandra personlighetsmässigt, men för att det skulle få Glasman och Julia ned på jorden igen.
Medlem
gabrielle2s avatar
Bra tv för BB. En person som sitter och bla, bla, bla, bla, bla. De andra sitter tysta.
Nu behöver de inte censurera i allafall.
Patzy ser ut som han är tio mil från soffan.
Medlem
Amen seriööööst! Håll käften! Lyssnar hellre på Mergims OHH AHHHHH skrikande....
O nu pausar BB igen....
Katafackinstrof BB....skärpning...
Medlem
Mikeyjamess avatar
Varför har Lisa ångest över Julia?
2020-02-20, 22:04
Avslutad
Julia verkar inte ha några problem med att vara naken bland folk, är hon nudist kanske?
2020-02-20, 22:04
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Patzy har varit helt tom i sin blick efter måndagen.
Lite som att själen har lämnat människan å nu är bara skalet kvar
Haha.

Hoppas verkligen han blir kvar på måndag, kan bli intressant som fan att följa han fortsättningsvis. Lite som en tsunamivåg som man kan se växa sig större o större ute i horisonten...shit is going down.

Ja, rätt grov ångest på han efter mayhemnatten. Han behöver en fylla så någon annan kan flippa, Julia ligger nära till hands.

Förövrigt komiskt o se lennie o mergim sitta o dricka oboy som några 8 åringar och höra på historier. Hatat mergim mest av alla sen dag 1, nu har jag börjat störa mig som fan på lennie. Han är vältränad men ser ändå lite fet ut på något märkligt sätt, sen är han så jävla lam. Säger ingenting, pratar bara mat annars håller han käft. Vad gör snubben ens i huset?!

Men nu känns det rätt jobbigt o se på när amilia leker Allan med alla sina storys även om hon gör det helt okej.
Nu får produktionen ta bort dom där jävla kedjorna, börjar bli sjukt tråkigt detta.

Sami är behållningen hittills denna säsong.
Tyckte han verka CP innan säsongen, mycket positivt överraskad av han.
2020-02-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon hade aldrig någon chans med honom, dels är hon inte i hans league, men om det fanns någon som helst tvekan så måste hennes psykbryt i måndags placerat henne fast och säkert i (i bästa fall) the friendzone.

Jag vill se Martin och Jasmine bonda, inte för att de nödvändigtvis matchar varandra personlighetsmässigt, men för att det skulle få Glasman och Julia ned på jorden igen.
Vad menar du i hans league? Tycker du att han är för snygg för henne? I dont know om det lol.
2020-02-20, 22:06
Medlem
Oj nu blir det spännande. Först blir Amalia varnad och nu får hon gå till bikten
Medlem
FarbrorAgges avatar
Alla hör ju nu att Amilia inte har varit med om NÅGONTING alls i sitt korta liv. Det enda hon har varit med om, garanterat, är att smälla i sig för mycket bacon och socker.
Medlem
Bulletzs avatar
Förhoppningsvis blir horan till blåval utkickad nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in