2020-02-20, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Vad oväntat att vänstern ska samla politiska poäng på en tragisk händelse. Thats how they roll...

Högerextrema nötter kan väl också sluta lämna öppen kasse åt vänstern hela tiden kanske?
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-02-20 kl. 19:43.
Citera
2020-02-20, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Något för psykvården att ta tag i kanske? Men den monteras istället succesivt ned av någon sjuk anledning genom hela västvärlden.
Hur ska rättsväsende och psykvård kontrollera en massa incelmän?

Problemet är mansöverskott och digitalisering. Börja i den änden.
Citera
2020-02-20, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte

Där har du ju iofs en poäng. Sociala medier är cancer.
Citera
2020-02-20, 19:46
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Högerextrema nötter kan väl också sluta lämna öppen kasse åt vänstern hela tiden kanske?

Visst, men tror du att det fanns något hopp om den här skadade personen? Var bara en tidsfråga innan han blomstrade ut som psykfall.

Samma sak kan man egentligen säga om en rad musselmaner och knasvänster. Vissa dårar råkar hitta någon form av mening i en åsiktsdimma.
Citera
2020-02-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Så INCEL är ett glåpord kidsen använder .. Helt jävla ologiskt hån.
Det är väldigt ologiskt i detta fall "(4) He's also a so-called incel, confessing to not having ever had a relationship with a woman -- for the last 18 years, he says, out of choice"
Om det nu är "out of choice" passar det ju knappast. Detta börjar likna när odet "Milf" började sprida sig, många gapade "Milf" så fort de såg en attraktiv kvinna...
Citera
2020-02-20, 19:49
Medlem
Idpentzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Var är manifestationerna när svenskar urineras på och i munnen samt rånas, misshandlas under tortyr- och förnedringsmetoder?

Var är manifestationerna när muslimer dödar kristna och judar varenda dag ute i världen?

Vad har de dödade för ursprung, har det framkommit än?

Judar och kristna dödar många muslimer varje dag med.

Offren ska ha varit uteslutande kurder vad jag har läst, förutom att hans mor då.
Citera
2020-02-20, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Visst, men tror du att det fanns något hopp om den här skadade personen? Var bara en tidsfråga innan han blomstrade ut som psykfall.

Samma sak kan man egentligen säga om en rad musselmaner och knasvänster. Vissa dårar råkar hitta någon form av mening i en åsiktsdimma.

Då är det ju ändå familj, myndigheter, vårdens och dylikas roll att kliva in i ett tidigt stadie och se till att de inte ballar ur helt och hållet. Fanns säkert hur mycket som helst man kunnat göra för att hindra detta. Men samhället är ju som det är idag.

Känns inte så vattentätt att bara sitta och låta alla incel galningar flippa ur precis. Men det kanske bara är jag det?
Citera
2020-02-20, 19:56
Medlem
Idpentzs avatar
Citat:
Då är det ju ändå familj, myndigheter, vårdens och dylikas roll att kliva in i ett tidigt stadie och se till att de inte ballar ur helt och hållet. Fanns säkert hur mycket som helst man kunnat göra för att hindra detta. Men samhället är ju som det är idag.

Känns inte så vattentätt att bara sitta och låta alla incel galningar flippa ur precis. Men det kanske bara är jag det?

Problemet med incels är att dom VÄGRAR inse att dom är 100% ansvariga för sin egna situation och då väljer att ta till extremism och terror för att ventilera.
Att man då dras till sammanhang där likasinnade hänger är oftast bara en tidsfråga, det blir lätt att man hamnar i ett umgänge som tillsammans hetsar varandra till det mer extrema och är det då politik inblandat så blir det som en sköld som används för att rättfärdiga sin ilska.

No offence till dig om du nu säger att du själv är incel men jag är av åsikten att alla kan påverka sitt liv till det bättre om man bara tar tag i det.

Starkt av dig att erkänna det dock.
Senast redigerad av Idpentz 2020-02-20 kl. 19:58.
Citera
2020-02-20, 19:57
Medlem
TH3KNIFEs avatar
Citat:
Men för helvete. Det enda du gör är ju att raljera och kalla han för psykopat?

Anledningen till att han till slut fick en psykos beror på flera år av ensamhet och eremitliv. Verkar som att han inte varit med någon kvinna alls heller.

Nu när incels ökar i samhället så kommer sådana här typer av dåd bara att öka. Till slut slår det slint i skallen om man levt som en ensam grabb utan fitta.

Finns bordeller så det räcker och blir över i Tyskland så nja....
Citera
2020-02-20, 19:57
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Fast det där är ju bara ett tecken på att du svalt propagandan. Vi har ingen vidare problematik med inceldårar.

Det är enbart ett sätt att avleda massan från de verkliga problemen; Mångkulturen.
Citera
2020-02-20, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Idpentz
Problemet med incels är att dom VÄGRAR inse att dom är 100% ansvariga för sin egna situation och då väljer att ta till extremism och terror för att ventilera.

No offence till dig om du nu säger att du själv är incel men jag är av åsikten att alla kan påverka sitt liv till det bättre om man bara tar tag i det.

Starkt av dig att erkänna det dock.

Det jag menade var att det kanske inte är så smart av samhället att sitta på händerna och godhetssignalera medans alla dessa incels flippar ur en efter en, inte att jag själv är incel. Jag må ha låga tankar om mig själv, men inte så pass låga.
Citera
2020-02-20, 19:59
Bannlyst
Citat:

feminism och massinvandring
konsekvensen blir ensamvarg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in