2020-02-20, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom hatar bara för att han blev lite arg på Martin när han skämtade om borgmästarrollen. Vad fan, det var ju inget. Han gjorde inte en sån stor grej utav det hela, han blev bara lite sur. Det skulle jag också bli. Han kände ju inte Martin så visste inte hur han skulle reagera på ett sådant "skämt". Det var inte som Mergim som ville banna honom från att sova i deras sovrum.

Ja men herregud. Grejen är att det är nog inte skämtet som är problemet med den killen Martin, även jag hemifrån tänkte vad fan det är för attityd att komma in med? Själva sätter han uttryckte sig på den kvällen overall är allmänt oskön.

Okej att han drog skämtet, men han fortsatte sedan vara kaxig när bland annat Lisa snacka med honom. "Nej vadå jag bryr mig inte, jag gillar att röra om" - Kom igen liksom. Och ska du leka ball, fortsätt vara ball då istället för att inte säga mer än 4 ord per dag.
Medlem
Anty och Mergim är ändå smarta

De vet att "kärlekspar" går längre BB och spelar hårt på det nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hittar inte något om röstning på Cmore.Har dock 24/7. Länk till röstning Tack

redan avslutad jasmine vann så hon slipper allt kladdande snart
2020-02-20, 15:09
Medlem
Jagtardindotters avatar
Ni som vill rösta
1. cmore app
2. under "c more bästa" står det Big brother, tryck på det
3. RÖSTA
2020-02-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja men herregud. Grejen är att det är nog inte skämtet som är problemet med den killen Martin, även jag hemifrån tänkte vad fan det är för attityd att komma in med? Själva sätter han uttryckte sig på den kvällen overall är allmänt oskön.

Okej att han drog skämtet, men han fortsatte sedan vara kaxig när bland annat Lisa snacka med honom. "Nej vadå jag bryr mig inte, jag gillar att röra om" - Kom igen liksom. Och ska du leka ball, fortsätt vara ball då istället för att inte säga mer än 4 ord per dag.
Ja, heller hur. Det är en sak att skämta. Men du är ju ny i gruppen. Med tanke på att detta är ett spel. Så kändes det skämtet mer som ett spel att psyka Alex. Så såg jag det. Men flashback hata honom för att han blev så sur. Skulle ha blivit arg jag med.
2020-02-20, 15:11
Medlem
5596s avatar
Citat:
Mognad, respekt och samtidigt charmig när han skämtar och överdriver. "Borgmästarn"
Bara inte en ny deltagare kallar sig borgmästare för då tar hans ego stryk och hans kränkta invandrarsida kommer ut. Då springer han in i sovrum 2 och gråter i Antys knän samtidigt som hennes fitta blir lika torr som Sahara-öknen. Utanför hans ''clown'' fasad som många invandrare har när de är bland svenskar i grupp så verkar han helt dum i huvudet. De har bara varit inne i lite över en vecka. Snart kommer vi se deras riktiga sidor. Vi har endast sett glimtar hittills av hur de är som människor. Hans snack och hyckleri om ''respekt'' har man sett i alla invandrare om man är uppväxt i orten. Han är en stereotypisk invandrare av vad jag har sett hittills och inte ''one of the good ones''.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
redan avslutad jasmine vann så hon slipper allt kladdande snart
Hon slipper alltså lösskägget kladdande🤣
Medlem
Glasman kan ha hittat vägen till Jasmine hjärta via massage av nacke o hår. Kanske Jasmine blir nyfiken på Glasman om han masserar bra på andra ställen med
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-20 kl. 15:13.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:

Han sa ju med en gång efter han sa att han är den nya borgmästaren att han bara skämtade och att Alex får vara borgmästaren. Men det hördes inte så högt.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-20 kl. 15:13.
2020-02-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hon slipper alltså lösskägget kladdande🤣
Han är bra sugen. Håller på med hennes hår och skit nu.
2020-02-20, 15:13
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det var inte som Mergim som ville banna honom från att sova i deras sovrum.
Mergim var högst. Men en tjej sa att Alex sov ensam i sin säng till Martin och då svarade Alex att det var fullt.
2020-02-20, 15:13
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ja, bra skrivet.

Alex är en av mina favoriter, jag hoppas att han går långt
Tycker Alex är hel menlös och hoppas han röstas ut snarast

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto