2020-02-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
fel

Julia pillar Julia i håret
2020-02-19, 23:20
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Vad är det för på killarna? Inte hört dom prata om att dom är sugna på tjejerna någon gång. Har inte ens hört att de har sexlust överhuvudtaget. Törs inte män prata sånt längre?
Tjejerna gör det i allafall. Jasmine sa att hon var kåt på Sami och Julia sa att hon var kåt på Martin. Patzy gör det också.
Heterosexuella män har väl kanske plågats i fler år nu utav feminazzar, me too osv och rättat sig snällt i ledet. Eller också är det ingen av killarna som är sugna.
2020-02-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Tjejerna gör det i allafall. Jasmine sa att hon var kåt på Sami och Julia sa att hon var kåt på Martin. Patzy gör det också.
Heterosexuella män har väl kanske plågats i fler år nu utav feminazzar, me too osv och rättat sig snällt i ledet. Eller också är det ingen av killarna som är sugna.

Jag tror inte dom vågar riktigt heller. Krävs ju så otroligt lite för att nåt ska räknas som kränkande
2020-02-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Julia pillar Julia i håret

Såg det sen haha, skev vinkel
2020-02-19, 23:23
Medlem
Bumblebeebees avatar
Gud vad alla tar på varandra. Det smeks, det stryks och det kramas.
2020-02-19, 23:24
Avslutad
Asså jag har aldrig under mina 30 år ogillat någon människas sätt att prata och blick som Julia.

Alltså hon mumlar konstant, låter som aids för öronen - och hennes jävla ögon som en psykopat gör mig illamående
2020-02-19, 23:27
Medlem
Amilia, Lenny undviker dig för att du gav han en avsugning som han ångrar
2020-02-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Asså jag har aldrig under mina 30 år ogillat någon människas sätt att prata och blick som Julia.

Alltså hon mumlar konstant, låter som aids för öronen - och hennes jävla ögon som en psykopat gör mig illamående
Asså, alltså, trettio år och skriver som trettonåring är något du bör bli illamående av.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Gud vad alla tar på varandra. Det smeks, det stryks och det kramas.

Tycker det är riktigt skumt beteende. Djurbeteende. Som apor som pillar smuts ifrån varandra.
Gör dom sådär med främmande människor i det privata livet också, undrar man. Dom har ju hållit på sådär sedan dag två.

Jag brukar inte sitta o pilla på mina kollegor t.ex iallafall. Då har jag ändå känt dom bra mycket längre än 10 dagar.
Medlem
Lennie är fett skum. Blev inte bättre nu när han tror BB kommer skrämmas, tittar runt sig som en uggla på crack. När folk pratar med honom svarar han inte ibland.
2020-02-19, 23:30
Medlem
[quote=gabrielle2|70340472]Tjejerna gör det i allafall. Jasmine sa att hon var kåt på Sami och Julia sa att hon var kåt på Martin. Patzy gör det också.
Heterosexuella män har väl kanske plågats i fler år nu utav feminazzar, me too osv och rättat sig snällt i ledet. Eller också är det ingen av killarna som är sugna.[/QUOTE

Ja, kan vara så jäkligt. Grabbar får inte vara grabbar längre. Däremot helt ok för tjejer att bejaka sin sexualitet.. Normala grabbar i den där åldern pratar väl jämt om hur kåta dom är. Klart de är försiktigare när det sänds i TV, men liksom ingenting! Inte ett ord om sex och tjejer överhuvudtaget. Är de kastrerade?
2020-02-19, 23:31
Medlem
hnkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jodå det hör till den här tråden eftersom MSM är med i debatten om BB.
Jag kan då ta med deras syn på BB, min syn på både BB och MSM.
Medier får tala som om de sitter på allas talan
Och endast de.
Ja det var lite, lite om Patzy men antisemitism är ett stadigt inlägg i MSM.
Amalia sa när hon skulle kedjas ihop med Sami " Jag hatar er" Tittarna! Hon pekade mot oss i kameran.
Media har inte hakat upp sig på det. Varför inte?

Din personliga åsikt om MSM är irrelevant för mig och det jag fetmarkerade i ditt inlägg. Diskutera på om MSM om du vill, men du behöver inte citera mig. Artikeln innehöll en mening om Patriks bravader, vilket du påstod att den inte gjorde. Jag påpekade att den gjorde det, inget mer med det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in