Citat:
Ursprungligen postat av
mrTretton37
En väldigt säker källa har delat med sig om vem som satt var i bilen då olyckan skedde.
Det jag kan säga är att föraren var El*a.
Resten får ni fortsätta spekulera om.
Elna stod skriven på bilen.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrTretton37
Har en nära vän i räddningstjänsten inom storgöteborg. Mer än så behöver ni inte få reda på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lammets50
Även om kropparna var skadade så hoppas jag att de var i (behåll) så familjen får begrava de!
Hur går det till med identifiering? Förstår att man gör det med (tandkort)? Är kanske ute och cyklar, men tänker på att familjen måste väl inte se deras döda barn för att bekräfta identitet?!😔
Kropparna har inte åkt ut genom någon trasig ruta så några större skador i ansiktet är inte troligt om dom var bältade. Bältade var dom troligen då ingen hade slungats ut ur bilen.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrTretton37
Av respekt för ev. anhöriga läsare här i tråden så lämnar jag även den informationen till spekulationer. Men tandkort behövdes inte för identifiering.
Tackar för info. Föräldrarna vill nog gärna se sina döda döttrar som ett led i sorgearbetet för att det verkligen ska gå in att dom är döda.
Har själv sett flera döda anhöriga och det är inget hemskt i det. En död kropp är inte på något sätt farlig eller hemsk att se om den inte är väldigt skadad. Föräldrarna behöver bara se ansiktena.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrTretton37
Har aldrig ljugit på forumet och kommer så aldrig att göra. Enbart delvis delat med mig av den information som nådde mig idag. Thats it. Som sagt, spekulera i resten, men föraren är till 100% bekräftad, det svär jag på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lammets50
Det var Elm*a som körde bilen det är bekräftat nu! Somaliern satt i baksätet med J*mil*a
Tänk om det ändå kunde gå in i huvudet på folket i tråden så vi slipper allt trams om en manlig somalier.