2020-02-19, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Haha att Anty ens står ut med honom hade boxat hans huvud och trampat på honom
Jag tror att hon gillar att han står upp för sig själv.
2020-02-19, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Haha att Anty ens står ut med honom hade boxat hans huvud och trampat på honom

Ja det är riktigt sorgligt. Alex har ju flippat på det. Inte nog med att den snorvalpen cockblockar för han ständigt ska springa efter henne o hålla på "babyshulo" hela jävla tiden. Så tröttsamt ut med skiten så får man se Alex o Anty show.

Han ska tydligen vara morbror till hennes barn, facepalm
2020-02-19, 00:43
Medlem
Sådär ser man Amilia känner till Anty sedan innan
2020-02-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja det är riktigt sorgligt. Alex har ju flippat på det. Inte nog med att den snorvalpen cockblockar för han ständigt ska springa efter henne o hålla på "babyshulo" hela jävla tiden. Så tröttsamt ut med skiten så får man se Alex o Anty show.

Har hon barn?
2020-02-19, 00:45
Medlem
Citat:

Haha förstår att Alex lackar! Hade jag med gjort.. ut med mergim han skriker leker cool osv bara för de andra i hans ”team” backar upp honom
2020-02-19, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Har hon barn?

Nej men när hon väl får barn, snorvalpen (Mergim) har redan utnämnt sig som morbror till hennes barn..

Får hon barn med Alex lär han skalla ut honom ur sitt hem.
2020-02-19, 00:46
Medlem
Citat:
Nej men när hon väl får barn, snorvalpen (Mergim) har redan utnämnt sig som morbror till hennes barn..

Får hon barn med Alex lär han skalla ut honom ur sitt hem.
Aha. Jag tror att Alex har barn dock. Är han den enda som har barn i huset? Asså Anty har för mycket smink och tan på sig.
2020-02-19, 00:49
Avslutad
Citat:
Aha. Jag tror att Alex har barn dock. Är han den enda som har barn i huset? Asså Anty har för mycket smink och tan på sig.

Alex har en dotter, 9 år - singel. Hon kom från ett trasigt förhållande så jag tror Anty är mer än glad att redan ha "ett barn" om hon skulle hooka med Alex whatsoever.

Man märker på henne att hon är mer och mer sugen för varje dag. Hälsade nyss puss till honom innan läggdags förövrigt. Sagt till vissa tjejer att hon vill hångla med han. Det ena leder till det andra så oavsett om dom säger "inget ligg i TV" vet man aldrig.

Gäller att hålla dom två kvar och köra ut snorvalpen som cockblockar istället.
2020-02-19, 00:51
Medlem
Snorvalpen kommer umgås med coola Anty i sommar och bli en influenser😂
2020-02-19, 00:53
Medlem
Citat:
Alex har en dotter, 9 år - singel. Hon kom från ett trasigt förhållande så jag tror Anty är mer än glad att redan ha "ett barn" om hon skulle hooka med Alex whatsoever.

Man märker på henne att hon är mer och mer sugen för varje dag. Hälsade nyss puss till honom innan läggdags förövrigt. Sagt till vissa tjejer att hon vill hångla med han. Det ena leder till det andra så oavsett om dom säger "inget ligg i TV" vet man aldrig.

Gäller att hålla dom två kvar och köra ut snorvalpen som cockblockar istället.
Hm. Asså om hon drar ner på sminket lite så ser hon bättre ut och tan. Jag vet inte hur det är mellan Alex och Antys relation. Känns som om hon bara gillar uppmärksamheten?
2020-02-19, 00:53
Medlem
brajzillas avatar
och blåvalen håller föredrag om sig själv igen...
2020-02-19, 00:54
Medlem
Citat:
Hm. Asså om hon drar ner på sminket lite så ser hon bättre ut och tan. Jag vet inte hur det är mellan Alex och Antys relation. Känns som om hon bara gillar uppmärksamheten?

Varför ska hon dra ner på det? Uppenbarligen gillar Alex henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in