Citat:
Ursprungligen postat av
Hejhejvidica
Utpressning känns väl som legio.
Måltavla ?
Gärningsman/män ?
Skadade ?
Hm,fasligt många utländska namn på adressen.Typ iranier.
Hyresrätter, på samma adress small det även förra året på julafton.
Inga skadade, trasigt fönster, skadad dörr bla
Är det en bomb, kan det även tänkas vara en anhörig till någon
Kriminell som blivit utsatt.