2020-02-18, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Alla kanaler från N1 har ju hackat sönder senaste dagarna, någon mer som upplever samma?

Inget jag upplevt.
Enda som strulat har varit Bahnhof igår kväll.
Men N1 funkade felfritt på mobilens 4G.
2020-02-18, 19:41
Medlem
Funkar finfint ! Om ni slutade använda appar skulle ni se på skillnad.
2020-02-18, 19:42
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
C More Live 2/SE/HD & FHD buffrar rätt mycket för mig. De flesta C More live kanaler buffrar nu ser jag. Är det bara för mig de kanalerna krånglar? Andra kanaler fungerar bra.
Kör via smart-TV och IPTV Extreme Pro.

Funkar bättre än på länge här nu. Sett en period utan ett enda lagg vilket är bra. Jag kört smart iptv (siptv) appen.

Däremot läste jag om en annan person i tråden med appen Iptv Extreme som hade problem nån dag sedan.

Se till att din m3u är i hls-format.
2020-02-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Funkar finfint ! Om ni slutade använda appar skulle ni se på skillnad.
Kina rullar också på MED app OCH Androidlåda a 600 kr från Ebay..
2020-02-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Kina rullar också på MED app OCH Androidlåda a 600 kr från Ebay..

Nu syftar jag på appar i smart tv överlag.
Du har en box med bättre hårdvara än en smart tv har. En enorm skillnad !
2020-02-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Nu syftar jag på appar i smart tv överlag.
Du har en box med bättre hårdvara än en smart tv har. En enorm skillnad !
Kör en Philips Android tv 7000 serien 2016 Det fungerar bra det med. Men du har rätt det är bättre hårdvara i en box typ tvip , formula eller en bra androidbox än vilken smart tv som helst skulle jag tro.
2020-02-18, 20:23
Medlem
Citat:
Kör en Philips Android tv 7000 serien 2016 Det fungerar bra det med. Men du har rätt det är bättre hårdvara i en box typ tvip , formula eller en bra androidbox än vilken smart tv som helst skulle jag tro.

Absolut.
2020-02-18, 20:26
Medlem
Uppdaterar formuleringen..
En annan fråga.. Var eller i vilka länder tror man att de olika leverantörerna har sina servrar?
Kan det till och med finnas i Sverige? Kina?
2020-02-18, 20:30
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
En annan fråga.. Var eller i vilka länder tror man att de olika leverantörerna har sina servrar?

I valfritt land där det inte är olagligt att ha en sån server. Är nog bättre om den informationen inte ligger ute här, kan jag tänka mig. Tror inte leverantörerna har något större intresse av att dela med sig info om platsen för deras servrar.
2020-02-18, 20:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
I valfritt land där det inte är olagligt att ha en sån server. Är nog bättre om den informationen inte ligger ute här, kan jag tänka mig. Tror inte leverantörerna har något större intresse av att dela med sig info om platsen för deras servrar.

Haloumi har helt rätt.

Varför skulle vi skriva ut den infon?

Kan inte tänka mig att det är jätteintressant för vanliga slutanvändare att veta det.
2020-02-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Haloumi har helt rätt.

Varför skulle vi skriva ut den infon?

Kan inte tänka mig att det är jätteintressant för vanliga slutanvändare att veta det.

Vem bryr sig.
2020-02-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Naturligtvis vill leverantörerna inte skylta var de har sina servrar. Bara lite nyfiken! VET du? men inte vill dela med dig så respekterar jag det. Bara som sagt nyfiken..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in