Citat:
Ursprungligen postat av
terrieterrie
Ja, om det är hyfsat nära i tiden så kan man det. Men när det har gått en vecka så står det bara "en vecka sedan" och efter det kunde jag varken få fram dag eller klockslag. Men jag tror att polisen tog tag i det där. De frågade väldigt mycket om det.
Ok..fast jag greppar Fortfarande inte riktigt, jag tror inte hon skickade lajken när GM vart i huset.
Inte att dom lät henne surfa på telefonen, då kunde hon tryckt 112.
I så fall kan hon heller inte skickat sms:et när GM var där, för det skickades tidigare.
Det skickades på morgonen och lajken några timmar senare.
Inte vart GM kvar så länge för att sen be BO gå in på Facebook å lajka.
Nej jag vidhåller att GM slog till efter lajken.
Jag kommer ihåg från efterlyst innan dom var gripna att dom gick ut med att dom eftersökte en mörk jeep cherokke som setts vid eller i närheten av huset.
Jag tänker så här; rimligtvis bör jeepen vart parkerad när vittnet såg den. Detta vittnet är förmodligen nån som bor i närheten.
hade det vart en genomresare som inte kände bygden lägger man inte märke till vad för bilar som står uppställda.
Hade jeepen vart i rullning tror jag inte vittnet lagt nån notis om bilen.
Troligtvis inte mitt i natten för då bör ju grannarna i närheten vart hemma och sovit.
Slutsats; GM gick till angrepp på lördagkvällen/ tidig natt när paret gått och lagt sig.