Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Problemet är det hjälper inte att ngn är bredvid dem dricker likväl och sedan är det blackout kan jag säga dig, Har sett det i närbild försökte med en kompis göra det han gick bara till baren köpte en ny grogg och satte sig på annat ställe!
Det är en kollektiv bestraffning som kommer ske ska du se!
Jag vet.Alex kanske gör så med sina vänner och efter överenskommelse. Stoppa mig om jag dricker för mycket ungefär.
Men oftast fungerar inte sådant med människor med alkoholproblem. De personerna kan bli jävligt aggressiva om man säger nej drick inte mer. Jag ser direkt tecken på när någon har alkoholproblem.
Det blir blackout för dem med problem. De har inget stopp. Så länge det finns alkohol så dricker de. Ta mig sjutton även om den krälar på golvet.
Ja det kommer garanterat bli kollektiv bestraffning.
Inte vill vår media som är så pk att någon skall ifrågasätta deras beteende och ställa frågan. Vad vill ni med BB. Vilka tittare vill ni ha. Vad vill ni leverera? Vad går ert program ut på?
Jag vet, du vet, de vet men de kommer aldrig att ge ett svar på det för då måste de säga att de tycker att det är kul att visa fulla människor, bråk, och sex.