2020-02-18, 18:22
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vem tycker du är snyggast i huset.

Röstning via appen, Patzy 0% , Glasman 1%, Amelia 2%, snyggast är tydligen Antonia tycker 29%

https://imgur.com/a/O4lJuw4

Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Mm tyvärr, riktigt synd... just det som är problemet med att ta in influensor
Ja de blir ju inte objektivt alls när hon för röster bara för att hon är en populär influenser.
2020-02-18, 18:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mster
Så, nu när de har varit duktiga och talat ut tycker jag Big Brother ska belöna dom med en rejäl spritfest så man ser vad dom går för. In med spriten direkt! Blir extra kul när dom är ihopkopplade också.
Cirkusen är total då Patzy ska dansa och Alex skulle bli tok knäckt
2020-02-18, 18:25
Medlem
Varför har bara lag rosa sina tröjor på sig?
2020-02-18, 18:25
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Stora problemet är vissa SKA inte ha alkohol för dem kan inte behärska sig, Sedan finns det vissa som kan handskas men i detta fall lär det bli kollektiv bestraffning!
Ja det är det som blir så fel. Jag har sett två i programmet jag tror har problem med alkohol. De dricker snabbt och mycket. De två spårade också ut inatt och visste inte vad de sagt eller gjort riktigt.
Alex var inne på det och sa att om man såg att någon hade problem så skulle man hjälpa denne, eller vara ett stöd. Men vad jag vet vad gäller alkoholproblem så hjälper inte sådant om den med problemet inte själv bett om stöd eller hjälp och ens inte vet om att han/ hon har problem.
De övriga skall inte behöva hoppa över alkohol för att en eller två inte klarar av att dricka.
Men BB är ju även ett program som trycker på de här sakerna alkohol och sex. Självklart vill BB leverera till sina tittare.
Jag hade jättekul inatt.
Dricker inte själv men har sett så mycket tok utav fulla människor så jag förstår inte ens varför man vill bli full. Vingla omkring och sluddra..
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-18 kl. 18:28.
2020-02-18, 18:26
Medlem
Pallestroms avatar
Klarar mig bra utan Mergim i huset!
2020-02-18, 18:27
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför har bara lag rosa sina tröjor på sig?
Tror lag gul vann och rosa behöver fortsatt sitta fast med varandra. Hoppas på interna tävlingar.
2020-02-18, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Klarar mig bra utan Mergim i huset!
Det gör vi alla! Mergim och Klamilia ska bort!
2020-02-18, 18:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja det är det som blir så fel. Jag har sett två i programmet jag tror har problem med alkohol. De dricker snabbt och mycket. De två spårade också ut inatt och visste inte vad de sagt eller gjort riktigt.
Alex var inne på det och sa att om man såg att någon hade problem så skulle man hjälpa denne, eller vara ett stöd. Men vad jag vet vad gäller alkoholproblem så hjälper inte sådant om den med problemet inte själv bett om stöd eller hjälp och ens inte vet om att han/ hon har problem.
De övriga skall inte behöva hoppa över alkohol för att en eller två inte klarar av att dricka.
Men BB är ju även ett program som trycker på de här sakerna alkohol och sex. Självklart vill BB leverera till sina tittare.
Jag hade jättekul inatt.
Dricker inte själv men har sett så mycket tok utav fulla människor så jag förstår inte ens varför man vill bli full. Vingla omkring och sluddra..
Problemet är det hjälper inte att ngn är bredvid dem dricker likväl och sedan är det blackout kan jag säga dig, Har sett det i närbild försökte med en kompis göra det han gick bara till baren köpte en ny grogg och satte sig på annat ställe!

Det är en kollektiv bestraffning som kommer ske ska du se!
2020-02-18, 18:35
Medlem
TV4 om händelsen: ”Olämpligt”*
Joel Bendrik,*exekutiv producent på TV4, säger att Patrik ”Patzy” Svenssons beteende är oacceptabelt.
–*Patrik uttryckte sig mycket olämpligt och har fått en varning av ”Big Brother”. Efter gårdagen fick också hela gruppen en påminnelse om att tänka på hur de uttrycker sig och visa respekt för varandra.
Kommer det leda till några konsekvenser för Patrik?
– Han har fått en skarp varning.

https://www.aftonbladet.se/a/6j0WlW

En skarp varning när han uttalade han skulle
döda! Vilket skämt.
2020-02-18, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
TV4 om händelsen: ”Olämpligt”*
Joel Bendrik,*exekutiv producent på TV4, säger att Patrik ”Patzy” Svenssons beteende är oacceptabelt.
–*Patrik uttryckte sig mycket olämpligt och har fått en varning av ”Big Brother”. Efter gårdagen fick också hela gruppen en påminnelse om att tänka på hur de uttrycker sig och visa respekt för varandra.
Kommer det leda till några konsekvenser för Patrik?
– Han har fått en skarp varning.

https://www.aftonbladet.se/a/6j0WlW

En skarp varning när han uttalade han skulle
döda! Vilket skämt.

Han fick inte ens en varning för det.
Det var för att ”han skulle våldta”
2020-02-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror lag gul vann och rosa behöver fortsatt sitta fast med varandra. Hoppas på interna tävlingar.

Hmm okej, men alla verkar sitta ihop nu med?
2020-02-18, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Patzy ville våldta Martin, skoj givetvis men en del saker skojar man inte om...
Tycker inte han sa det på ett speciellt skämtsamt sätt heller..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in