Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Stora problemet är vissa SKA inte ha alkohol för dem kan inte behärska sig, Sedan finns det vissa som kan handskas men i detta fall lär det bli kollektiv bestraffning!
Ja det är det som blir så fel. Jag har sett två i programmet jag tror har problem med alkohol. De dricker snabbt och mycket. De två spårade också ut inatt och visste inte vad de sagt eller gjort riktigt.
Alex var inne på det och sa att om man såg att någon hade problem så skulle man hjälpa denne, eller vara ett stöd. Men vad jag vet vad gäller alkoholproblem så hjälper inte sådant om den med problemet inte själv bett om stöd eller hjälp och ens inte vet om att han/ hon har problem.
De övriga skall inte behöva hoppa över alkohol för att en eller två inte klarar av att dricka.
Men BB är ju även ett program som trycker på de här sakerna alkohol och sex. Självklart vill BB leverera till sina tittare.
Jag hade jättekul inatt.
Dricker inte själv men har sett så mycket tok utav fulla människor så jag förstår inte ens varför man vill bli full. Vingla omkring och sluddra..