2020-02-17, 20:23
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Hon var skriven hos edwins föräldrar så sent som 2018.

Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
CL har bott i fosterhjem hos familien Gyllensvans då hon var i tonårene.

Det förklarar varför jag kände igen hennes namn.
Såg att de har fler människor skrivna hos sej fortfarande. (Även äldre personer).

Men hur gamla är CLs barn? Fick hon något av dem när hon bodde i fosterfamilj?

Om hon var skriven där förra året?
Citera
2020-02-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
Jag hoppas att du vet vad du skriver och att du vet vem du försvarar.
Att du är helt säker på vad som är rätt och fel.
EW har ett finger med i spelet vare sig du gillar t eller inte.

Anmäl mig också om ni vill. Lär bli fler!

Du måste ju vara riktigt loss i huvudet som vräker ur dig dessa anklagelser. I slutändan kommer alla ni som anklagar oskyldiga människor få se hur fel ni har.
Citera
2020-02-18, 17:01
Medlem
Goliat1982s avatar
När ska åklagaren väcka åtal??
Hittade tråden idag och har bara skummat igenom den
Citera
2020-02-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goliat1982
När ska åklagaren väcka åtal??
Hittade tråden idag och har bara skummat igenom den

Senast 21/2. Fast det kan ju flyttas fram, antar att de väntar in svar på prover.
Citera
2020-02-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Senast 21/2. Fast det kan ju flyttas fram, antar att de väntar in svar på prover.

Vart har du hittat den informationen? 🙂
Citera
2020-02-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Vart har du hittat den informationen? 🙂

Från Eksjö tingsrätt.
Citera
2020-02-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YiddoLilywhite
Någon som sprungit på paret och har lust att ge en kortare redogörelse?

Hur uppfattas C.A och C.L? Något som tyder på avvikande beteende? Sociala eller empatiska svårigheter? Någon historia av sexuellt ekivokt leverne?

Intresset för barn lär ju knappast dykt upp som en blixt från klar himmel. Känner vi till något om uppbrottet mellan C.L och äldsta sonens far? Fanns någon friktion dem emellan eller upprätthöll man fortfarande kontakten?

Jag har haft en sexuell relation med C.A för många år sen. Vi träffades ett par gånger och av vad han uttryckte så tänder han på urofili, vilket iofs inte är avvikande med kanske lite udda. Men sista gången när vi pratade uttryckte han sig om att han inte hade slutat om mitt barn (då ca 4 år) kom in i rummet och såg på och då var det hej då med honom. Sen dess har jag givetvis varken pratat eller hört något från honom.
Citera
2020-02-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern89
Straffet ska tydligen vara 4-10 års fängelse för grov våldtäkt mot barn, vet dock ingenting om ”anstiftan” till det. Sen drar dom väl av häktningstiden ? Även om dom blir straffade lär dom nog inte så speciellt långa straff 😕

Antagligen inte. Tycker att alla pedofiler kommer för lindrigt undan, dom har ju trots allt förstört ett barns liv
Citera
2020-02-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwillmakeyoghurt
Jag har haft en sexuell relation med C.A för många år sen. Vi träffades ett par gånger och av vad han uttryckte så tänder han på urofili, vilket iofs inte är avvikande med kanske lite udda. Men sista gången när vi pratade uttryckte han sig om att han inte hade slutat om mitt barn (då ca 4 år) kom in i rummet och såg på och då var det hej då med honom. Sen dess har jag givetvis varken pratat eller hört något från honom.

Upplevde du några mer uppseendeväckande händelser eller kommentarer från honom? Brukade han vara mycket runt ditt barn på ett oroande vis?

Om det är som du säger, så misstänker jag att CA ledde in CL på denna bana, förmodligen isåfall pga CL’s svaga psyke i samband med CA’s sjuka charm eller ord. Kanske var hon beredd att göra allt CA bad om i rädsla för att han skulle lämna? Det rättfärdigar såklart ej CL’s beteende, men skulle möjligtvis kunna vara en grund till att detta ens hände från första början.
Fast samtidigt så känns det ändå som om det varit en del av henne hela tiden, pedofil lär ju knappast vara något man ”blir”.

Jag förstår dock verkligen inte hur CL resonerar om så är fallet, vad är det som gör att hon sviker sina egna barn på detta fruktansvärda sätt? Hade onekligen varit intressant att få läsa en psykiatrisk undersökning av CL i kommande dom eller fup.

Idag så vet vi ju att pedofiler inte behöver vara gubbar som lockar med kattungar godis, men det är ändå så svårt att greppa att en så ”normal” och hyfsat fin tjej skulle kunna begå något liknande.
Citera
2020-02-20, 13:11
Medlem
Har CL/CA varit avvikande den senare tiden innan häktning på något vis?
Gått in i väggen, stresspsykoser eller dylikt?

Är väl inte helt ovanligt att det slår runt totalt i skallen på vissa i såna samband, kanske inte att man bara vips råkar begå övergrepp mot småbarn men som en jämförelse så är det ju många som är otrogna, blir våldsamma mot sin partner, får tvångstankar, missbruk osv i såna lägen.

Jävla skillnad mot att begå fysiska övergrepp, särskilt våldtäkt, mot barn såklart, men tänkte bara om det kanske finns något på det ”spåret”
Citera
2020-02-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Upplevde du några mer uppseendeväckande händelser eller kommentarer från honom? Brukade han vara mycket runt ditt barn på ett oroande vis?

Om det är som du säger, så misstänker jag att CA ledde in CL på denna bana, förmodligen isåfall pga CL’s svaga psyke i samband med CA’s sjuka charm eller ord. Kanske var hon beredd att göra allt CA bad om i rädsla för att han skulle lämna? Det rättfärdigar såklart ej CL’s beteende, men skulle möjligtvis kunna vara en grund till att detta ens hände från första början.
Fast samtidigt så känns det ändå som om det varit en del av henne hela tiden, pedofil lär ju knappast vara något man ”blir”.

Jag förstår dock verkligen inte hur CL resonerar om så är fallet, vad är det som gör att hon sviker sina egna barn på detta fruktansvärda sätt? Hade onekligen varit intressant att få läsa en psykiatrisk undersökning av CL i kommande dom eller fup.

Idag så vet vi ju att pedofiler inte behöver vara gubbar som lockar med kattungar godis, men det är ändå så svårt att greppa att en så ”normal” och hyfsat fin tjej skulle kunna begå något liknande.

CA har aldrig träffat mitt barn, vi sågs endast själva. Vi träffades endast ett par gånger, så därför kan jag inte säga så mycket mer om honom tyvärr. Det han sa va i telefon och detta är 6-7 år sedan, så väldigt länge sen. Förmodligen verkar han har varit inne på den sjuka banan väldigt länge.
Citera
2020-02-21, 12:37
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Har CL/CA varit avvikande den senare tiden innan häktning på något vis?
Gått in i väggen, stresspsykoser eller dylikt?

Är väl inte helt ovanligt att det slår runt totalt i skallen på vissa i såna samband, kanske inte att man bara vips råkar begå övergrepp mot småbarn men som en jämförelse så är det ju många som är otrogna, blir våldsamma mot sin partner, får tvångstankar, missbruk osv i såna lägen.

Jävla skillnad mot att begå fysiska övergrepp, särskilt våldtäkt, mot barn såklart, men tänkte bara om det kanske finns något på det ”spåret”

Det har ju framkommit i tråden att CL har varit fosterbarn hos familjen Gyllensvaaaan till så sent som 2018.

Och vad som hände i den familjen har ju skakat om väldigt många människor och att då växa upp med psykfallet Edvin måste väl klassas som stress om något.

Antar att hon också fanns med på hans dödslista.
Sedan vet man ju inte varför hon var fosterbarn och vad som hänt henne när hon var barn.

Många som utsätter barn för övergrepp har själva blivit utsatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in