Citat:
Ursprungligen postat av
iwillmakeyoghurt
Jag har haft en sexuell relation med C.A för många år sen. Vi träffades ett par gånger och av vad han uttryckte så tänder han på urofili, vilket iofs inte är avvikande med kanske lite udda. Men sista gången när vi pratade uttryckte han sig om att han inte hade slutat om mitt barn (då ca 4 år) kom in i rummet och såg på och då var det hej då med honom. Sen dess har jag givetvis varken pratat eller hört något från honom.
Upplevde du några mer uppseendeväckande händelser eller kommentarer från honom? Brukade han vara mycket runt ditt barn på ett oroande vis?
Om det är som du säger, så misstänker jag att CA ledde in CL på denna bana, förmodligen isåfall pga CL’s svaga psyke i samband med CA’s sjuka charm eller ord. Kanske var hon beredd att göra allt CA bad om i rädsla för att han skulle lämna? Det rättfärdigar såklart ej CL’s beteende, men skulle möjligtvis kunna vara en grund till att detta ens hände från första början.
Fast samtidigt så känns det ändå som om det varit en del av henne hela tiden, pedofil lär ju knappast vara något man ”blir”.
Jag förstår dock verkligen inte hur CL resonerar om så är fallet, vad är det som gör att hon sviker sina egna barn på detta fruktansvärda sätt? Hade onekligen varit intressant att få läsa en psykiatrisk undersökning av CL i kommande dom eller fup.
Idag så vet vi ju att pedofiler inte behöver vara gubbar som lockar med kattungar godis, men det är ändå så svårt att greppa att en så ”normal” och hyfsat fin tjej skulle kunna begå något liknande.