2020-02-18, 15:18
Medlem
Uncorruptables avatar
Fan va surt att förlora bägge sina döttrar. Har empati med föräldrarna, ha det ni med. Det är jävla sorgligt, även fast de umgicks i tveksamma kretsar därav något feluppfostrade så är detta ett helvete.
Citera
2020-02-18, 15:18
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidRedoB
Vad är det på bilderna? Någon som kan berätta för vill inte klicka på länkarna

Döda ungdomar
Citera
2020-02-18, 15:21
Medlem
Citat:
Man ser ingenting typ, absolut inget farligt.
Citera
2020-02-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Fan va surt att förlora bägge sina döttrar. Har empati med föräldrarna, ha det ni med. Det är jävla sorgligt, även fast de umgicks i tveksamma kretsar därav något feluppfostrade så är detta ett helvete.
Det är klart man har det..
Tragiskt..

Så fina tjejer umgås med sånt smuts..
Citera
2020-02-18, 15:22
Medlem
Hydroxylamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Jag vet inte varför det inte kom med för de brukar göra det. Ursäkta mig men tack för att du la till text.
Ingen fara.

Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Världens bästa döttrar har man inte hört det förr?

Alla har ju världens bästa barn oavsett vad som än hänt.
Citera
2020-02-18, 15:25
Medlem
Hydroxylamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable

Självklart är det tragiskt att förlora sitt/sina barn.
De var tillräckligt vuxna för att göra sina egna val så det går inte att skylla på föräldrarnas uppfostran.
Citera
2020-02-18, 15:27
Medlem
Citat:

De va nån mörk bild med nå ljus fläck på med nån ring runt ? Föreställde bilen tror jag? Så skulle man trycka på nå knapp för att fortsätta , men de orkade jag inte göra. Nån annan som har bättre syn än mig kanske ?
Citera
2020-02-18, 15:36
Medlem
mjohan84s avatar
Kan inte någon förklara varför denna krasch blir så omdiskuterad? En orten-krigare körde som en idiot , vilket sker varje dag i Gbg och andra städer

Passerar ofta platsen och leden är rena rama rallybanan där bilar kryssar mellan filerna för att vinna placeringar..

Oftast sitter det en blatte med keps i dessa bilar..
Citera
2020-02-18, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannheimer83
Nej, somalierna dog i baksätet. De bosniska systrarna satt fram.

Tycker du att det ser ut som någon somalie i framsätet?
Jag ser ingen alls i framsätet.
Citera
2020-02-18, 15:44
Medlem
mjohan84s avatar
Vad vet vi om filmaren ? Har mina aningar om att denna inte är etnisk svensk...
Citera
2020-02-18, 15:44
Medlem
Jon.Holmss avatar
Brukar det inte alltid heta att tjejerna var ”världens bästa”? Ndella Jack t.ex, hon som var gift med en grovt kriminell kåkfarare och blev skjuten, var också ”världens bästa”. O.s.v.

Visst är deras död tragisk, men jag tycker det låter oerhört dumdristigt att kasta sig i bilen kl. 4 en söndagsmorgon, i busväder och enligt mamman endast iförda pyjamas, bara för att någon ”behöver hjälp”. Hade väl varit bättre om den som behövde hjälp ringt polisen istället?
Citera
2020-02-18, 15:49
Medlem
Citat:
Polisen har en bild av delar av händelseförloppet. Enligt vittnesuppgifter ska bilen av okänd anledning fått ett kast, lyft från marken och kraschat in ett betongfundament med taket först.

– Bilen reser sig med nosen nedåt och taket träffar betongfundamentet. Det blir tvärstopp i fundamentet, säger Anders Gabrielsson.

När polis kom till olycksplatsen låg bilen på sidan intill betongfundamentet. Det mesta tyder på att passagerarna bar bilbälte, då ingen slungats ur bilen.

Detta är väl ändå nytt? Det finns alltså vittnen.

Sidnot: Mamman skrev "half past 4" i sitt inlägg, vilket inte kan stämma då olyckan inträffade 04.07 typ. Men när Aftonbladet översätter till svenska skriver dom "halv 4". Tror ni de rättade mamman, eller att de bara är dåliga på engelska? Eller har båda skrivit fel, mamman som inte kan engelska och tror hon skriver "halv 4", och sedan Aftonbladet som inte heller kan engelska, läser "half past 4" och översätter till "halv 4". Alltså att två fel blir ett rätt till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in