2020-02-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Bra fråga. Sanningen är att de hatas av loser-gänget, de inte allt för intelligenta - men gruppen spenderar mycket av sin tid på internet och är gapiga så intrycket är att de är fler än de är.

Jag är exceptionellt högbegåvad och umgås med andra exceptionellt högbegåvade. För mig är det du påstår uppenbart falskt. Hur kom du ens på idén? Det är ju inte direkt som att du själv är exceptionellt begåvad. Är det rent önsketänkande?
Citera
2020-02-18, 12:41
Medlem
Folk hatar inte feminister. Feminister hatar inte män.
Citera
2020-02-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Hatet bara ökar och ökar mot folk som är feminister, vad har det gjort som provocerar människor så mycket?

Det är kombinationen att de är extrema rasister och sexister, samt de mest efterblivna och degenererade rasisterna och sexisterna som någonsin har existerat i mänsklighetens historia. De är så efterblivna att de mycket väl inte ens begriper att de är rasister och sexister.
Citera
2020-02-18, 13:19
Medlem
Ingen hatar feminister inom dess riktiga form, för riktiga feminister slåss för kvinnors rättigheter och eloge till dessa, men numera är det för att förtrycka och sätta restriktioner. Det är ett fult maktspel. Toxisk feminism, radikal feminism.

Då är det inte hälsosamt längre utan då möts feminism med motstridiga åsikter.
Senast redigerad av FyraChan 2020-02-18 kl. 13:41.
Citera
2020-02-18, 13:42
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Här i Malmö håller de till vid Möllevångstorget, jag och några kompisar gick till en bar där och jag hade min Trumpkeps på mig, jävlar vilket gnäll där var.

Haha kan tänka mig det. Själv blev jag utslängd från en konstskolefest när jag sa till en feminist med pottfrilla att jag inte höll med henne om att alla män är svin, hon stod nämligen och skrek detta åt folk. Jag ville diskutera detta sansat men hon verkade inte ha den förmågan utan hämtade vakten och skrek att jag hatar kvinnor... Vakten var en aggressiv invandrare som fick åka därifrån med taxi för att så många var ute efter honom på festen för han betedde sig som ett fitthål men det är en annan historia
Citera
2020-02-18, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Haha kan tänka mig det. Själv blev jag utslängd från en konstskolefest när jag sa till en feminist med pottfrilla att jag inte höll med henne om att alla män är svin, hon stod nämligen och skrek detta åt folk. Jag ville diskutera detta sansat men hon verkade inte ha den förmågan utan hämtade vakten och skrek att jag hatar kvinnor... Vakten var en aggressiv invandrare som fick åka därifrån med taxi för att så många var ute efter honom på festen för han betedde sig som ett fitthål men det är en annan historia
De vill aldrig ha en sansad diskussion allt handlar bara om känslor för dem. konstskola snacka om tillhåll för rödingar och annat löst folk.
Citera
2020-02-18, 14:03
Avstängd
Citat:
De vill aldrig ha en sansad diskussion allt handlar bara om känslor för dem. konstskola snacka om tillhåll för rödingar och annat löst folk.

Är det något annat än känsla som styr ditt val att gå omkring med valpropaganda för en Amerikansk president i Sverige? Det kan ju åtminstone inte ligga någon logik bakom det...
Citera
2020-02-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Är det något annat än känsla som styr ditt val att gå omkring med valpropaganda för en Amerikansk president i Sverige? Det kan ju åtminstone inte ligga någon logik bakom det...
Det handlar inte om känslor utan om mitt personliga nöje, jag vet nämligen att rödingarna hatar det.
Citera
2020-02-18, 14:10
Avstängd
Citat:
Det handlar inte om känslor utan om mitt personliga nöje, jag vet nämligen att rödingarna hatar det.

Är inte nöje en känsla? Hur skiljer det sig från deras personliga nöje att kritisera dig för det?
Senast redigerad av enhalvboj 2020-02-18 kl. 14:17.
Citera
2020-02-18, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Jag är exceptionellt högbegåvad och umgås med andra exceptionellt högbegåvade. För mig är det du påstår uppenbart falskt. Hur kom du ens på idén? Det är ju inte direkt som att du själv är exceptionellt begåvad. Är det rent önsketänkande?

Ja, det var väl ett bra exepel på varför alla hatar feminister.
Citera
2020-02-18, 14:28
Medlem
Citat:
Nja det är väl mer radikala feminister som hatar män?
och ställ då istället frågan vad skiljer radikala feminister från moderata, du kan få svaret nu med det samma ingenting.
Citera
2020-02-18, 15:19
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Hatet bara ökar och ökar mot folk som är feminister, vad har det gjort som provocerar människor så mycket?

Dom vill inget illa ju.
Dom vill bara ha det jämställt mellan kvinnor och män, det är väl bra?
Är du helt tappad bakom en vagn eller?
Kan du säga en sak de vill göra för män för att förbättra jämställdheten?
Eller kan du säga ett enda sätt du är institutionellt förtryckt på?
Kan du säga en enda rättighet män han som kvinnor saknar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in