2020-02-17, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Men nej inte dom två! Dom är ju några utav dom bästa i huset. Tycker vi kan slänga ut blåvalen istället.
Hoppas på en tvist att den som vann får byta ut de som hänger löst mot de som sitter säkert. fettot ska ut fortast möjligast, hon förpestar mig
Medlem
Citat:
Amilia, visst pratar hon BARA om sig själv hela tiden?
Det är så hon är... konstant. "Jag jag jag jag". Hon sa det själv precis också "jag sätter mig själv i första rummet alltid och är inte ens intresserad av förhållanden" bla bla. Vilket psycho!
Medlem
aina08s avatar
Nu vill dom ha in prideflagga... seriöst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Japp Och mer därtill säkerligen

Haha är du en av de olyckligt drabbade du med, eller har du hört detta från bekanta?

Ont:
Till er som tjatar om att Amilia pratar skit och är självupptagen.
Hon jobbar på Splay, har varit med i MUF sedan yngre tonåren och är från Sigtuna. Hade hon pratat om någon annan än sig själv med dom meriterna så hade jag blivit väldigt förvånad.

Varför hon kör någon mix av göteborska, småländska och blekingemål ibland när hon är född och uppvuxen i Sigtuna är för mig obegripligt, det jag stör mig mest på med henne.
2020-02-17, 12:33
Medlem
Hoppas dom kör upp en frideflagga i patsys daimkryss så han kniper igen
2020-02-17, 12:33
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nu vill dom ha in prideflagga... seriöst.
Till och med en pride-vecka vill dom ha.
2020-02-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Haha är du en av de olyckligt drabbade du med, eller har du hört detta från bekanta?
Nej fy i helvete så kul ska vi inte ha det! Endast ryktesvägen, någon som känner någon osv.
2020-02-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Asså kan alla snälla hjälpa till med att spamma Big Brotherss instagram med att dom ska fucking lägga till fler kameravinklar? Detta är ju sorgligt. Ska vi se på Amilia i 40 minuter när Alex och co håller på och driver sönder i gymmet och nu i UTEGÅRDEN? VARFÖR är inte utegården ett kameraalternativ?

För att dom röker därute och TV4 vill väl att detta ska vara familjeunderhållning (med tanke på casting, mängden alkohol osv).

Riktigt trist. Man borde ha tillgång till alla kameror i hela huset på CMORE.
2020-02-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Asså kan alla snälla hjälpa till med att spamma Big Brotherss instagram med att dom ska fucking lägga till fler kameravinklar? Detta är ju sorgligt. Ska vi se på Amilia i 40 minuter när Alex och co håller på och driver sönder i gymmet och nu i UTEGÅRDEN? VARFÖR är inte utegården ett kameraalternativ?

Ja när det börjar bli varmare ute sen kommer fler hänga där stor del av tiden så det måste ändras
2020-02-17, 12:36
Medlem
Bumblebeebees avatar
Ute på gården finns en ruta i hörnet med en hink, är det en rökruta eller?
2020-02-17, 12:37
Medlem
Citat:
Ute på gården finns en ruta i hörnet med en hink, är det en rökruta eller?
Japp
2020-02-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Nej fy i helvete så kul ska vi inte ha det! Endast ryktesvägen, någon som känner någon osv.

Haha lyckans ost. Har inte heller drabbats av sjukdomen, men den har funnits det vet jag.
Klamilia var ju ett smeknamn som gick runt förr av en anledning.
Nu känner jag inte donnan personligen dessvärre/lyckligtvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in