2020-02-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/opQkym/fyra-doda-efter-allvarlig-krasch-pa-e20
Varsågod. Omkring 30 sekunder in i klippet så kommer filmen alla pratar om.
det är inte de filmerna som de talas om. Det är en film tagen INNAN blåljuspersonal var på platsen. En kort film på några sekunder (som dock loopas och försetts med text) där någon som inte vet hur man filmar med en mobil viftar lite med den framför bilen.
Citera
2020-02-16, 22:06
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Vet man om de hade bältet på???

Haha bälte på eller inte när man flyger in i ett betongfundament i 220.
Citera
2020-02-16, 22:08
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
det är inte de filmerna som de talas om. Det är en film tagen INNAN blåljuspersonal var på platsen. En kort film på några sekunder (som dock loopas och försetts med text) där någon som inte vet hur man filmar med en mobil viftar lite med den framför bilen.
Det finns en film och det är den jag talar om. Det var Somalisk 365tv loggan man såg och på videon är det filmat på bilen och man kan skymta lite blod på bilens undersida. Såg då aldrig någon blond tjej iaf. Kanske inte kollade så noggrant.
Citera
2020-02-16, 22:09
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jaha och hur vet du att det var en man som körde?
Om det är en svart Audi som är krockad så äger den yngre systern den.
Varför skulle hon låta någon annan köra hennes bil?

ALLTID killarna som kör som idioter och kör ihjäl våra döttrar, tyvärr
Citera
2020-02-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Elma letade bara för 2 dagar sedan eftee en festklänning på facebookk.. fan va snabbt livet kan vända

Vad heter Elma på Facebook
Citera
2020-02-16, 22:10
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Vad ska man skriva för blattesvenska för att hitta klippet på youtube då???
Den är borttagen
Citera
2020-02-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jaha! Du har svårt att hålla isär uppgifter! Att en av de omkomna ägde en A1 betyder inte att det var en A1 som krockade! Det var en A5 eller A6.

Men det är lugnt, ni är rätt många här på FB som inte kan hålla isär saker ni läser!

Lite svårt att avgöra då folk skriver både och, samt att vissa skriver att 2 utav tjejerna var bosnier, vissa andra säger albaner. Enda vi vet säkert verkar vara att det var två somalier som omkom? Eller besitter du på mer trovärdig info och kan hänvisa till källa eller?

Tänkte väl det.
Citera
2020-02-16, 22:11
Medlem
BengtsforsBoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Vad ska man skriva för blattesvenska för att hitta klippet på youtube då???

Inte en aning? Jag såg den innan den togs bort och jag hade ingen lust att spara den heller.
Citera
2020-02-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Vet man om de hade bältet på???
Garanterat de hade på sig bälten alla 4. Krock i hög fart o tvärstopp så skulle vilja se den krocken där offer sitter kvar i bilen utan bälten
Citera
2020-02-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jaha! Du har svårt att hålla isär uppgifter! Att en av de omkomna ägde en A1 betyder inte att det var en A1 som krockade! Det var en A5 eller A6.

Men det är lugnt, ni är rätt många här på FB som inte kan hålla isär saker ni läser!

På Aftonbladets film ser det ut som en liten Audi A1 Sportback, och inte någon större A5 eller A6.
Citera
2020-02-16, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carefullistener
Jaha, du verkar veta mer om fart och anledning till olyckan än jag, du anser vad jag förstår att de som råkat ut för denna olycka får skylla sig själva. Ja de kanske körde som idioter, men ändå lika tragiskt att fyra unga personer dog, och det oavsett ursprung på dessa.

Min farbror dog i en trafikolycka, hamnade på en isfläck som låg på en mindre bro, hamnade i plurret och drunknade. Har aldrig under de 20 år sedan han dog hört någon säga att han fick skylla sig själv ?
Har du möjligen åkt/sett olycksplatsen?Eller för den delen hur vädret sett ut sista tiden i Göteborg?
Av vad som har framkommit så är är det som jag sa,nämligen att leka rysk roulette.
Sen kan man bara beklaga att några unga tjejer mist livet,tragiskt.
Citera
2020-02-16, 22:18
Medlem
HGs avatar
Filmen är oviktig och jag har vare sig sett den eller sökt den. Det viktiga är att få veta vad som ledde till olyckan och om det gick att förhindra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in