2020-02-16, 18:56
Medlem
En tjej blev galen i honey&Bees gruppen säger att det skvallras här från gruppen
Citera
2020-02-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Hög hastighet och vattenplaning så dom inte hinner svänga och kör rakt in i pelaren.
Det var rätt mycket regn vid den tiden så var antagligen en del vatten på vägen.

Håller med dig upp till 110 brukar vara relativt lugnt även om det är mycket vatten kör själv den sträckan ofta och brukar ligga i hyffsat hög hastighet även om det är massa vatten på vägen och man vattenplanar ibland.
Gissar att det handlar om mycket högre hastigheter än 110.

Körde den vägen 5ggr i veckan när jag jobba på Exportgatan och vid den tiden så går det köra riktigt fort. Med vädret och dåliga däck så tippar jag att det har gått i 170+
Citera
2020-02-16, 18:57
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannheimer83
Somalier körde, två albanska systrar samt en till somalier var passagerare!

En som har sett filmen säger till mig att föraren hade ljus hy, nyrakad skalle, svart och en stor näsa.
Citera
2020-02-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
En tjej blev galen i honey&Bees gruppen säger att det skvallras här från gruppen

Citera gärna sådana saker direkt i tråden, i annat fall är det bara tråkigt skvaller.
Citera
2020-02-16, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
En som har sett filmen säger till mig att föraren hade ljus hy, nyrakad skalle, svart och en stor näsa.
förmodligen jugge zigenare då
andra har ju sagt att det var två blonda tjejer, balkan ?
Citera
2020-02-16, 18:59
Medlem
Citat:

Ljus hy men ändå svart? Mulatt då eller?
Citera
2020-02-16, 19:02
Medlem
Citat:

och nån annan som sett filmen säger att man inte såg mer än att bilen låg på sidan... finns det många filmer eller?
Citera
2020-02-16, 19:03
Medlem
mannheimer83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
och nån annan som sett filmen säger att man inte såg mer än att bilen låg på sidan... finns det många filmer eller?
Ja. Finns sandfolk som filmat de (numera döda) passagerarna.
Citera
2020-02-16, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

ARAB förmodligen.
STOR näsa o svart-rakat hår, svart skäggstubb i skallen antagligen
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hur kan man börja filma vid en olycka? Det är så respektlöst.

Ja du....håller med dig. Både respektlöst och något fel i skallen på såna som filmar olyckor på det här viset. Finns ingenting att hämta ifrån att vilja se sånt. Nån sjuk fascination av både filmare och tittare. Hoppas att snuten hittar den som lagt ut filmen, sen fängelse. Det ska kännas att vara dum i huvudet. Nästa gång är det en "tittare" som råkar ut för detsamma. Härligt va? Kanske det sista du ser i livet är en lågpanna med mobilen framför nyllet, som filmar dig. Nä, fyfan...äckel.
Smärtsamt för alla anhöriga.
Citera
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

Nyrakat svart hår.
Citera
2020-02-16, 19:06
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
Man kör väl knappast av mot Olskroken för att ta sig till Partille? E20 mot Stockholm har avfart längst till vänster och där tror jag de flesta som bor i Partille kör av.
Helt rätt.

Man håller de två vänsterfilerna mot E20 Stockholm. Det är alltså filerna vänster om där olyckan hände om jag fattat det rätt. Jag tycker det ser ut som om smällen skett i svängen ner mot tunneln E6 och avfart R45...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in