2020-02-16, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Amilia och Patzy är lika tjocka men bara en som det skrivs om i termer av fetto, varför?

Kanske för att Amilia snackar så jävla mycket skit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Blev det något till fest igår?
Deltagarna orkade inte ens klä upp sig så dåligt det var. Fyra blaskor bubbel och sex öl kom in på tio pers. Tre låtar musik spelades och "festen" inleddes 19:00 och avslutades 21:00. Det var allt.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Amilia och Patzy är lika tjocka men bara en som det skrivs om i termer av fetto, varför?
Kanske för att patzy inte pratar skit om andra.?
2020-02-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Ja jag följde också förra säsongen. Tycker Big Brother är rätt underhållande på så vis att man märker att ju längre tiden går ju mer börjar de stöta sig med varandra. Lär väl bli så här med också förhoppningsvis Så att det blir lite drama.

Du missar inget på ”lajven”. I och med att jag har tillgång till CMORE nu så är det första gången någonsin jag har gått in och tittat live på BB. Det händer verkligen ingenting. Jag jobbade natt hela helgen och kikade då och då (det var ju ändå helgnatt) men dom gick och la sig vid 01-tiden som gamlingar

Sen var jag ledig någon dag tidigare i veckan och hade live igång någon timme när jag spelade tv-spel. Blev tvungen och stänga av efter ett tag för dels så babblar de bara en massa strunt eller ligger och sover.

Så jag tänker att det är bättre att se det ihopklippta en stund varje dag på TV. Men det är som sagt bara förvirrat som vi redan har gått in på.

Ska ge det någon vecka till men det måste bli lite drama snart annars kommer jag ledsna.

Synd! Hoppas det kommer fler roligare deltagare och att de i huset vågar mer. Kanske roliga uppdrag och annat kan hjälpa till. En och annan skvätt alkohol också kanske 😌
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Patzy har haft 51 år på sig att bli så stor, det har inte Amilia.
Bannlyst
Skulle inte jessica hjälpa till med diskningen? Vart fan försvann hon? Lol
2020-02-16, 14:48
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Hon i scary Movie tröja gillar jag
Antonia heter hon. Kallas Anty.

z
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Patzy ljuger inte om att han är den roligaste människan, han tar ansvar o lagar mat/städar, han bjuder på sig själv.

Amalia aka "Jag hatar hycklare" älskar att dra in Mergims pruttar genom näshålorna, men Samis pruttar går hon och gråter ut om och dessutom vägrar göra en utmaning PÅ GRUND AV EN PRUTT, snackar skit om folk, säger att hon gillar att vara ensam men klänger på Anty, Mergim o Lennie. Låter Jessica ta skulden själv för något o sen snackar ännu mer skit för att Glasis kommenterade att hon inte var med heller.
Bannlyst
Gick Jessica på Toa direkt efter maten?
2020-02-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Skulle inte jessica hjälpa till med diskningen? Vart fan försvann hon? Lol

skrämmande lat människa den där jessica

Fan tar de in en människa som lider av ätstörning
2020-02-16, 14:49
Medlem
Så jäkla fet är väl inte Amalia? Måste vara mer ni stör er på än det?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-02-16 kl. 14:56.
2020-02-16, 14:50
Medlem
ollepolle90s avatar
Där kom tennisbollen, alltså nej jag orkar inte mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in