Citat:
Ursprungligen postat av
uttrakad90
Inbillar du dig att piratsidor inte existerar längre eller...?

hehe. aa Klart det finns sätt att se BB2020 utan att betala, Jag betalar inte.
liven är katastrof män funkar att kolla på när det är gratis. men dom borde släppa DC kameran fri. och lägga till Livekamera i alla rum för betalande. men ändå för dyrt för att se live 3månader.
Live kamera teamet måste bli bättre om dom som betalar ska vara kvar.
Skulle kunna sträcka mig till 70-80kr för 100dagar. men det kostar väll 180kr eller nått sånt för 1månad. det är sjukt när Kamerorna är off och Pekar i väggen hela tiden typ,
Hänger inte med alls, 3kameror alltid tomma typ, 2kameror visar samma sak, Bedrövligt ljud förutom Directors Cut kameran, favoriserar vissa deltagare med kamera tid, Zoomar en deltagare när det är grupp med folk så man ser inte vem personer pratar med eller reaktioner i samtal med andra och flyttar sig den inzoomade på sig 20cm är den utanför bild och kameran tar 15sek att röra på sig, och allt för ofta hittar man 3-4 deltagare och visar samma 1-2kameror och resten av alla kan vara helt borta i en 30min-1tim eller mer.
Men det va enklare förr att se på piratstream´s när man kunde klistra in länk i mediaspelaren.m.m. Nu är det mera inbjudning till piratstreams. för det stängs ner så fort annars.