2020-02-16, 09:05
Medlem
Calle bryter. Förkyld.
Citera
2020-02-16, 09:51
Medlem
welcometorealitys avatar
Calle är ett skämt, det är för lätt att bli sjukskriven i landslaget när man ligger hopplöst efter haha...
Senast redigerad av welcometoreality 2020-02-16 kl. 10:01.
Citera
2020-02-16, 10:00
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jag vet inte

Men hon visar prov på psykiska besvär

Haha, vari ligger substansen i den slutsatsen?

För övrigt har Frida redan åstadkommit mer än de flesta uppnår över en hel karriär.
Senast redigerad av katw 2020-02-16 kl. 10:18.
Citera
2020-02-16, 10:16
Medlem
trailblasers avatar
Det är ju för fan en parodi att följa Calle och alla hans förkylningar och andra problem.

När ska Sverige få fram en skidåkare som levererar helg efter helg, utan massor missöden och dramatik?
Citera
2020-02-16, 10:57
Medlem
Harald99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Det är ju för fan en parodi att följa Calle och alla hans förkylningar och andra problem.

När ska Sverige få fram en skidåkare som levererar helg efter helg, utan massor missöden och dramatik?

Ja, Calle är en vandrande dokusåpa i sig själv, tyvärr sällan utifrån vad han presterar i spåret. Han har inte psyket för det han håller på med och det ger i sin tur uttryck fysiologiskt.
Tror det bästa vore om han avslutade karriären. Inte minst för sitt eget välbefinnande.

Tyvärr finns ingen presumtiv blivande toppåkare inom sikte på herrsidan.
Tror det blir många år framöver där i princip alla framgångar kommer att ske på damsidan.
Citera
2020-02-16, 12:01
Medlem
Karlxgustafs avatar
Lite kul att SVT försöker ge vallateamet lite upprättelse. Onekligen har de varit usla i år.
Får hoppas att Ebba äntligen kan få skidor som kan mäta sig med norskorna.
Då kan det bli en rolig dag med en andra plats.
Herrarna spelar nog ingen roll även om de har raketer att åka på.
Citera
2020-02-16, 12:44
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Calle bryter. Förkyld.
Han har tydligen haft lite känningar innan och varit isolerad från de andra i laget.

Dessutom har han gjort en tarmundersökning i veckan, något han inte skulle ha gjort om han själv hade fått bestämma. Det innebar fasta inför undersökningen förutom tidén det tar. Han har en inflammation på ett ställe visade det sig.
Citera
2020-02-16, 13:09
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Ja, Calle är en vandrande dokusåpa i sig själv, tyvärr sällan utifrån vad han presterar i spåret. Han har inte psyket för det han håller på med och det ger i sin tur uttryck fysiologiskt.
Tror det bästa vore om han avslutade karriären. Inte minst för sitt eget välbefinnande.

Tyvärr finns ingen presumtiv blivande toppåkare inom sikte på herrsidan.
Tror det blir många år framöver där i princip alla framgångar kommer att ske på damsidan.
Jag tycker faktiskt lite synd om Calle. Jag känner honom inte personligen, men via intervjuer etc. får man intryck av en sympatisk och trevlig kille, som ändå satsar seriöst på sporten. Jag unnar honom verkligen lite framgång, även om det kan tyckas långt borta just nu.
Citera
2020-02-16, 14:02
Medlem
welcometorealitys avatar
Spännande att se vilken Norrman som vinner idag
Citera
2020-02-16, 14:07
Medlem
En kines!

Hoppas det gick bra.
Citera
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag tycker faktiskt lite synd om Calle. Jag känner honom inte personligen, men via intervjuer etc. får man intryck av en sympatisk och trevlig kille, som ändå satsar seriöst på sporten. Jag unnar honom verkligen lite framgång, även om det kan tyckas långt borta just nu.

Jag är den första att erkänna att jag raljerat över Calle tidigare (försöker sluta med det dock), men jag har djup respekt för karln, verkar vara en genomsympatisk kille man gärna hade hängt med.
Citera
Medlem
CPJesuss avatar
nu spelas mänsklig plockepinn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in