Citat:
Ursprungligen postat av
YiddoLilywhite
Någon som sprungit på paret och har lust att ge en kortare redogörelse?
Hur uppfattas C.A och C.L? Något som tyder på avvikande beteende? Sociala eller empatiska svårigheter? Någon historia av sexuellt ekivokt leverne?
Intresset för barn lär ju knappast dykt upp som en blixt från klar himmel. Känner vi till något om uppbrottet mellan C.L och äldsta sonens far? Fanns någon friktion dem emellan eller upprätthöll man fortfarande kontakten?
C.A är raggare, C.L har jag bara träffat några gånger och hon är svår att greppa. Har dock aldrig sett henne glad typ. C.A och C.L’s ex va bästa vänner samtidigt som C.L och C.A’s dåvarande tjej va bästa vänner (så vitt jag förstår det). C.L och C.A va otrogna med varandra i ca 1 år innan det kom fram, vilket gjorde att C.A slängde ut sin dåvarande flickvän som va gravid i 8 mån (tror jag) på gatan. Hon är dessutom mamma till hans tidigare barn. C.L började sno saker av C.A’s mamma som hon gjorde sig av med och dom gjorde slut och blev ihop, gjorde slut och blev ihop jada jada jada och sen försvann C.A från sitt jobb en dag och har sedan dess suttit häktad. C.L verkar vara allmänt blåst och C.A är mytoman. C.A har tre barn och C.L 2 om jag inte missminner mig. Dom har bott i ett hus i Äng över C.A’s mamma. Om det är där själva brotten ska ägt rum vet jag faktiskt inte. Men där har du lite info