2020-02-16, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfgh31
Tycker reklamfilmen ligger helt rätt i tiden och återspeglar den allmänna synen i Sverige. Tycker det är bra att sas inte drar tillbaka den och att folk försvarar den. Det visar bara hur läget är i Sverige. Inget att bli upprörd över, detta är framtiden och inget kommer att ändra på det. Spelar ingen roll vad folk röstar på eller sånt, detta är verkligheten och det som sägs i reklamfilmen är något som många svenskar stödjer. Finns även de som själva använder argumenten. Orkar inte bry mig. Folk vill ha den här tillvaron och detta samhälle.

Folk som tjänar pengar och har sitt uppehälle byggt på flyktingindustrin, JA. Sveriges tolkar kostar kring 2 miljarder. Vi kan börja där
Citera
2020-02-16, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Fast, det är ju det de har gjort. *suck*

Stod det inte att de hade ändrat sig på den punkten och återigen använder den som reklamfilm?
Citera
2020-02-16, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Folk som tjänar pengar och har sitt uppehälle byggt på flyktingindustrin, JA. Sveriges tolkar kostar kring 2 miljarder. Vi kan börja där

Vet inte hur jag ska tolka dig. I vilket fall är gemene svensk nöjd med dagens Sverige, reklamfilmen återspeglar den allmänna synen vilket är bra. Folk vill ha mångkultur och nu får de mångkultur.
Citera
2020-02-16, 03:09
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Tycker reklamfilmen ligger helt rätt i tiden och återspeglar den allmänna synen i Sverige. Tycker det är bra att sas inte drar tillbaka den och att folk försvarar den. Det visar bara hur läget är i Sverige. Inget att bli upprörd över, detta är framtiden och inget kommer att ändra på det. Spelar ingen roll vad folk röstar på eller sånt, detta är verkligheten och det som sägs i reklamfilmen är något som många svenskar stödjer. Finns även de som själva använder argumenten. Orkar inte bry mig. Folk vill ha den här tillvaron och detta samhälle.

Så världens mest negativt omtalade reklamfilm just nu ligger rätt i tiden? :-)
Citera
2020-02-16, 03:11
Medlem
Citat:
Folk vill ha vad de programmerats att vilja ha.
Det är inte folkets röst, det är propagandakanalernas röst.
Och det, ska man agera mot.
Citera
2020-02-16, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så världens mest negativt omtalade reklamfilm just nu ligger rätt i tiden? :-)

Ja precis.
Citera
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Stod det inte att de hade ändrat sig på den punkten och återigen använder den som reklamfilm?

Ok, tack. Bra. Jag uppdaterade mig.
Citera
Medlem
Citat:
Vet inte hur jag ska tolka dig. I vilket fall är gemene svensk nöjd med dagens Sverige, reklamfilmen återspeglar den allmänna synen vilket är bra. Folk vill ha mångkultur och nu får de mångkultur.

De som är nöjda är de som drar ekonomisk vinning. Politikerna blir belönade av banksystemen om de pissar ner Sverige. SE, Reinfeldt mfl mfl.
SAS har skitit i det blå skåpet.
Gemene Svensk är inte nöjd med dagens Sverige. Adeln med sina globala företag gillar utvecklingen. Wallenberg givetvis som de största privata ägarna. Men jag undrar dock, gillar klanen denna bolagsreklam. Jag tror inte det faktiskt även om de tillhör globalisterna.
Jag tror att Wallenberg tycker att SAS reklam är skit.
Citera
2020-02-16, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Folk vill ha vad de programmerats att vilja ha.
Det är inte folkets röst, det är propagandakanalernas röst.
Och det, ska man agera mot.

Men många svenskar resonerar som i filmen, det är därför Sverige ser ut som det gör. Folk tjafsar om vad som är svenskt och låtsas inte veta, spelar dumma. Det är inte bara propaganda, det är också folks åsikter.
Senast redigerad av asdfgh31 2020-02-16 kl. 03:22.
Citera
2020-02-16, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
De som är nöjda är de som drar ekonomisk vinning. Politikerna blir belönade av banksystemen om de pissar ner Sverige. SE, Reinfeldt mfl mfl.
SAS har skitit i det blå skåpet.
Gemene Svensk är inte nöjd med dagens Sverige. Adeln med sina globala företag gillar utvecklingen. Wallenberg givetvis som de största privata ägarna. Men jag undrar dock, gillar klanen denna bolagsreklam. Jag tror inte det faktiskt även om de tillhör globalisterna.
Jag tror att Wallenberg tycker att SAS reklam är skit.

Det stämmer inte för i sådana fall hade folk röstat annorlunda. Folk som du skriver om i din text blir missnöjda när problemen kommer inpå knuten, annars är det bra som det är. Medmänsklighet är det viktigaste ordet i dagens Sverige.
Senast redigerad av asdfgh31 2020-02-16 kl. 03:27.
Citera
2020-02-16, 03:28
Medlem
Citat:
Det stämmer inte för i sådana fall hade folk röstat annorlunda. Folk blir missnöjda när problemen kommer inpå knuten, annars är det bra som det är. Medmänsklighet att det viktigaste ordet i dagens Sverige.

Citat.. Medmänsklighet att det viktigaste ordet i dagens Sverige... slut citat.
Vet inte vad du menar. SAS är ett möglit bolag. Fulla av godzillas i kabin. Gamla plan och dyra som fan. Det bara EU politiker från Sverige som drar in 50.000 i månaden för SAS tillåter dem att boka om till lowclass cabin. Samtliga politiker som reser cashar in på SAS. SAS en liten EU hora
Citera
2020-02-16, 03:32
Medlem
vanartads avatar
Jag fick precis fylla i en yougov-undersökning där jag blev tillfrågad om hur jag ställer mig till SAS senaste styggelse till reklamfilm.
Eftersom jag reser ofta, långt och dyrt tillhör jag den kategori som SAS absolut inte vill bli av med, då denna kategori står för större delen av flygbolagens intäkter. Vinstmarginalerna på ekonomiklass är mycket små, för att inte säga minimala.
Mina svar i undersökningen borde få hela SAS-ledningen att skita på sig om de skulle komma till slutsatsen att mina åsikter är representativa för den just grupp som reser ofta, långt och dyrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in