2020-02-16, 02:34
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Patrik som har så mycket fest och så mycket goa vänner... Antal som kom och sa hejdå: 0 Pers.
Den där Patrik är misstänkt lik en idiot som störde så in i helvete med sitt utomhusfestande utanför sin port. På somrarna pågick det till kl 05 ibland. Polisen fick rycka ut många gånger. Ändå fortsatte det. Och han fick bo kvar. Var en privat värd och han brydde sig inte. Men vi som bodde i området runtomkring fick lida av Patricks festande. Helt sjukt. Han bjöd visst frikostigt.
Är det samma person så är han helt dum i huvudet. Kollade adressen. Jojo. Han heter Patrik Svensson.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-16 kl. 02:37.
2020-02-16, 02:36
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ja haha vem fan springer runt och skriker sitt efternamn annars till varenda människa man träffar!? patetiskt.

Isabelle P, ja du har fanimig rätt! Glasis är den första människan på jorden som använder sitt efternamn som tilltalsnamn!
2020-02-16, 02:37
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Den där Patrik är misstänkt lik en idiot som störde så in i helvete med sitt utomhusfestande utanför sin port. På somrarna pågick det till kl 05 ibland. Polisen fick rycka ut många gånger. Ändå fortsatte det. Och han fick bo kvar. Är det samma person så är han helt dum i huvudet. Kollade adressen. Jojo. Han heter Patrik Svensson.

Juste, Sveriges ovanligaste namnkombination
2020-02-16, 02:38
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Isabelle P, ja du har fanimig rätt! Glasis är den första människan på jorden som använder sitt efternamn som tilltalsnamn!

Nej så klart inte det finns ju fler patetiska mongolider det är ju du ett uppenbart exempel på.
2020-02-16, 02:40
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Juste, Sveriges ovanligaste namnkombination
Jo. Men jag kände först igen rösten faktiskt. Har på tv.nu i bakgrunden. Hajade till och såg på utseendet att det var bekant. Fast något fetare nu.
Kollade vilka deltagare det är i år för att få fram namnet. Kollade adressen. Samma namn. Lika gammal. 👍🏻
Blir förvånad att han har ett jobb. Faktiskt.
Den rösten glömmer jag aldrig när den höll mig vaken genom sitt gapande o skrikande samtidigt som han spelade hög musik med högtalarna riktade utåt från balkongen mot grannarna som bodde på andra sidan den smala gatan.
Sjuk kille.
Han lekte big brother bredvid parkeringsplatserna redan då. Han samlade sådär 10-20 st anhängare varje helg där. Nedanför sin balkong.
Han förpestade verkligen tillvaron vilken idiot
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-16 kl. 02:51.
2020-02-16, 02:42
Medlem
Citat:
INTRESSANT! Var finns denna tweet? Nu har jag en "konspirationsteori". Tittar man på Rosanna Charles' insta (hon som castade det sKöNaStE gänget någonsin) så kritiserar någon castingen o Rosanna svarar:

"tråkigt! Verkar som om det är en del som är rätt nöjda men det finns säkert andra program du kan titta på"

Läskigt lik kommentaren i tweeten? Plus att ordet tråkigt skrivs med ett litet t.

Rosanna på twitter! Jaaa tv4 har typ 3 personer som jobbar med BB, Rosanna, en som runkar när folk är nakna, men vrider kameran så andra inte kan ha kul och den tredje som tyckte Amalia var såååå passande för BB!
https://www.instagram.com/p/B8fz8toIIH3/

Titta när man svarar @the_algot på Instagram.
2020-02-16, 02:48
Medlem
Citat:
Nu har vi två olika "konspirations"teorier, men en sak är säker. Det var hon som castade Amalia!

Edit: Johanna alltså.
Du är inte ensam om att tro det: https://minfil.com/h4V2F4Z8nc/Ska_rmavbild_2020-02-16_kl._02.33.10_png, Jonielol själv förnekade att det var hon men tyckte det är roliga tweets från kontot

En bonustweet angående fredagens fest: https://minfil.com/P0X3F8Z6n8/Ska_rmavbild_2020-02-16_kl._02.28.31_png
2020-02-16, 02:49
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jo. Men jag kände först igen rösten faktiskt. Har på tv.nu i bakgrunden. Hajade till och såg på utseendet att det var bekant. Fast mkt fetare nu.
Kollade vilka deltagare det är i år för att få fram namnet. Kollade adressen. Samma namn. 👍🏻
Den rösten glömmer jag aldrig när den höll mig vaken genom sitt gapande o skrikande samtidigt som han spelade hög musik med högtalarna riktade utåt från balkongen mot grannarna som bodde på andra sidan den smala gatan.
Sjuk kille.

Inte så konstigt när han är en fet gammal bög med adhd som säkert inte fått suga kuk sedan 1987...
2020-02-16, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha Lennie frågar hur kameran svarar på frågor 5 sekunder efter att den precis "nickat" ja på frågan om de måste gå och lägga sig. Ja, hur Lennie?
Så de får inte vara vakna när de vill? Wtf
2020-02-16, 02:53
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Inte så konstigt när han är en fet gammal bög med adhd som säkert inte fått suga kuk sedan 1987...
Jag var helt säker på att han var psyksjuk när jag bodde inom hörhåll.
Hans bästa vän var en alkad tant som bodde i porten bredvid. Som heter Marianne. Hur jag vet det? Jo ljushuvudet orkade inte gå in i hennes uppgång o h uppför trappor. Så han stod utanför och gapade genom hennes fönster på nätterna.
Ja. Jag var en av dom som var tvungen att ringa polisen.
Undrar om Big brother vet om vad det egentligen är för snubbe. En gång låg han blodig och skrek på gatan utanför.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-16 kl. 03:01.
2020-02-16, 02:58
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jag var helt säker på att han var psyksjuk när jag bodde inom hörhåll.

Förstår dig! det räcker ju att titta på idioten i 5min innan man fattar att det är fel i hjärnan på bögfettot, att du inte slog han på käften? själv hade jag aldrig orkat med en adhd-skadad bög-pederast som aldrig håller käften och spelar musik hela nätterna.
2020-02-16, 02:59
Medlem
Vilken orkester Alex bjuder på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in