2020-02-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
men vafan printscreena då!!!
Hon har morgonrock på sig som höll på att åka av, så hon berättade för Mergim att hon är troslös.
2020-02-16, 02:00
Medlem
Så tråkigt när det skickas in två öl var och ett glas champagne. In med spriten så det blir kaos.

Det var bättre förr..
2020-02-16, 02:00
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Hon har morgonrock på sig som höll på att åka av, så hon berättade för Mergim att hon är troslös.

jaha men dåså fick ändå se hennes ponannie i en annan tråd !
2020-02-16, 02:01
Medlem
Missingno.s avatar
Citat:
Vaknade, gick in köket och tryckte i sig en bruk majs. Lennie och Mergim reagerade på oljudet från köket och de tre bestämde sig för att ha en picknick med mackor, äppeljuice och mjölk på mattan i köket.
Dom kanske blev less på tråktjejerna i andra sovrummet
2020-02-16, 02:01
Medlem
Silltunnas avatar
En rabiessmittad sinnessjuk schäferhund hade varit kul att släppa in i huset.
2020-02-16, 02:02
Medlem
Varför skickas det in så lite ALKOHOL?
2020-02-16, 02:03
Medlem
Fyfan vilka svin produktionen är! Vill att de ska sova.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Deras sociala medier-ansvarige måste ju sugit kuk för att fått jobbet. På Twitter kan denne inte ens inleda meningen med en versal och formulera sig grammatiskt rätt. Allmänt dryg attityd också - när man kritiserar besluten över bland annat över att ett par kändisar är med, att majoriteten är Stockholmsbor eller att kameravinklarna är dåliga så får man oftast svaret "vad kul att det finns andra program att titta på".

INTRESSANT! Var finns denna tweet? Nu har jag en "konspirationsteori". Tittar man på Rosanna Charles' insta (hon som castade det sKöNaStE gänget någonsin) så kritiserar någon castingen o Rosanna svarar:

"tråkigt! Verkar som om det är en del som är rätt nöjda men det finns säkert andra program du kan titta på"

Läskigt lik kommentaren i tweeten? Plus att ordet tråkigt skrivs med ett litet t.

Rosanna på twitter! Jaaa tv4 har typ 3 personer som jobbar med BB, Rosanna, en som runkar när folk är nakna, men vrider kameran så andra inte kan ha kul och den tredje som tyckte Amalia var såååå passande för BB!
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
INTRESSANT! Var finns denna tweet? Nu har jag en "konspirationsteori". Tittar man på Rosanna Charles' insta (hon som castade det sKöNaStE gänget någonsin) så kritiserar någon castingen o Rosanna svarar:

"tråkigt! Verkar som om det är en del som är rätt nöjda men det finns säkert andra program du kan titta på"

Läskigt lik kommentaren i tweeten? Plus att ordet tråkigt skrivs med ett litet t.

Rosanna på twitter! Jaaa tv4 har typ 3 personer som jobbar med BB, Rosanna, en som runkar när folk är nakna och den tredje som tyckte Amalia var såååå passande för BB!

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag kanske minns fel, men 11/12 har jag för mig att det fanns två DC? Var i alla fall bättre vinklar, dock mindre hus.

Säkert någon hipstrig 20-åring som "kan sociala medier" som fått uppdraget

Citat:
Deras sociala medier-ansvarige måste ju sugit kuk för att fått jobbet. På Twitter kan denne inte ens inleda meningen med en versal och formulera sig grammatiskt rätt. Allmänt dryg attityd också - när man kritiserar besluten över bland annat över att ett par kändisar är med, att majoriteten är Stockholmsbor eller att kameravinklarna är dåliga så får man oftast svaret "vad kul att det finns andra program att titta på".

Titta bara på denna tweet: https://twitter.com/bigbrothersve/status/1228724334786760705
"inte superjobbigt straff va". Det var för helvete de själva som valde straffet så vad vill h*n komma fram till?
Jag är ganska säker på att det är ärkefettot Johanna Nordström som sköter det kontot. Big brother följer henne på instagram och hon skriver likadant

https://twitter.com/jonielol
2020-02-16, 02:06
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag är ganska säker på att det är ärkefettot Johanna Nordström som sköter det kontot. Big brother följer henne på instagram och hon skriver likadant

https://twitter.com/jonielol

Nu har vi två olika "konspirations"teorier, men en sak är säker. Det var hon som castade Amalia!

Edit: Johanna alltså.
2020-02-16, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fyfan vilka svin produktionen är! Vill att de ska sova.
BB 2011 var deltagarna uppe och festade vid denna tid, och nu måste man sova.
2020-02-16, 02:07
Medlem
Nya grabben borde raka huvudet, den där tofsen gör ingen nytta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in