2020-02-15, 22:09
Medlem
sommarbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Sorry, my bad, tänkte att det var kanal 11 men du har helt rätt TV11.

TV11 var då TV4:s kanal.
2020-02-15, 22:10
Medlem
kukflashs avatar
Fan vad dom drygar sig med popcornen
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Amalia kanske blir första deltagaren som syns på alla kameror samtidigt? Kvinnan har aptit

Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Den enda motionen hon gör under en hel dag, är vägen till att fylla magen.

Ni är fan underbara!

Men ni har rätt i det ni säger, haha.
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Alltså på riktigt, detta måste vara ett jävla skämt! Hur fan kan en fest sluta klockan 22 på en LÖRDAG? Hur har dom tänkt, att detta ska gå hem hos folk? Hur har dom ens tillräckligt med material för att få till roliga avsnitt varje dag? Förstår inte.. Detta är iallafall första och sista jävla gången tv4 får hålla i en BB säsong.

Men har du inte förstått någonting? Sverige idag är inte som Sverige för 10 år sedan!

Det är PK som gäller nu! Dvs allt är styrt, platt, strömlinjeformat och tråkigt. Det PK hatar allra mest är SGKF = Sanning, Glädje, Kärlek, Frihet.

Med SGKF kommer äkthet och uppriktighet fram i ljuset, och det tål inte det förljugna PK-klimatet.

Big Brother är en spegling av dagens Sverige. Hur kan du tro att du ska få något mer spännande än det här 2020?

pajas.
2020-02-15, 22:11
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Tror de får cigg och att de faktiskt fick ta med sig cigg. Några skrev i forumet att Sami tagit med sig tio limpor cigg.

Det stämmer men tv11 ägdes utav TV4 gruppen.

Aha okej! Där ser man.. Antar att det bara har blivit fjantigare med åren då.
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soundcheck
Jodå, det där känner man till. Det var definitivt härligare och mera avslappnat förr. Ett annat exempel är Måndagsklubben som gick på femman med Lennie Norman och Claes Malmberg som både rökte och drack. Härligt då, men samma tugg på tv funkar inte idag.

Men att Per Holknekt fick whisky inskickat till sig på nätterna ställer jag mig frågande till. Jag hade blivit glad om det hade varit så, men jag vill gärna se någon bildruta eller källa på det påståendet.

Ja jag försökte hitta något om BB 2000 och Per Holknekt. Men det är ju som att söka tillbaks till stenåldern när det gäller internet.
Medlem
Jasmine är jävligt snygg o sexig, men helt tappad brud hon kan inte ens hålla i en kastrull ordentligt
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarblues
TV11 var då TV4:s kanal.

Ahh! slog en snabb googling nu, då var det rätt ändå trots allt haha, tack för informationen!
Medlem
Darkzis avatar
Herregud som hon gamar sig! Första näven bara pressas in i munnen med så mycket popcorn som möjligt!

http://prntscr.com/r2v1qv
2020-02-15, 22:12
Medlem
svensken77s avatar
Kan inte någon sända Säsongen 2002 samtidigt som denna säsongen sänds på TV så kan tittarna få se ett BRA BIG BROTHER och Rosanna Charles och TV4 sitta och titta på denna säsongen själva...
Hela Konceptet är förstört av PK-dumheterna.
Medlem
bögrim vilken otacksam liten fittunge, ska bli ett nöje när han åker ut
Bannlyst
Lenny får ta och sakta i backarna lite, tror han är värsta guden som leker runt med sina popcorn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in