2020-02-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Negern ser ut som en livstidsfånge på Kumla, när han lullar omkring där och visar sina muskler
Diggade hans brudsnack förut,totalt osammanhängande haha
2020-02-15, 19:18
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Vad tror ni skulle hända om något allvarligt inträffar. Asså typ en hjärtattack, slaganfall eller annan sjukdom. Har produktionen förberett rutiner för sånt?

Eller typ allvarligt slagsmål, nån som blir skogstokig, kanske använder köks kniv, stekpanna eller annan inventarie för att skada den andre. Finns det typ väktare i närheten som är beredd att hoppa in?

En produktion med så många människor som lever under så speciella omständigheter(instängd i hus) måste trots allt ha rutiner för hur man ska hantera oförutsedda händelser. Frågan är om PK4 har det???
Ja det finns i kulisserna. Kommer inte ihåg vilken säsong, men då klev det in vakter för att avstyra ett bråk.
Censurerades på 24/7.
2020-02-15, 19:20
Medlem
iok22s avatar
Jahja, de har folk som blir fulla 2 på glas champagne.
Då förstår jag den lilla mängd alkohol som åker in i huset.
2020-02-15, 19:20
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men snälla, hade Amilia badat hade ni klagat på att hon visar sig. Badar hon inte är det fel på det också.
Så jävla keff stämning i den här tråden.

Nej, tråden är inte keff. Det är bara hon som är tråkig, dryg och lat. Har inget att göra i huset
Liksom, vem börjar nästan gråta över en tennisboll och sedan surra om det En HEL DAG?!
2020-02-15, 19:21
Medlem
Deus-Culpas avatar
"DET DISTAR!!" Sami är skön 😅
2020-02-15, 19:22
Medlem
MortalDiseases avatar
Glasman har fått 3 läppstiftskyssar på huvudet av 3 tjejer

Jasmine går fram till Patzy och säger att han måste ta läppstift och kyssa på glasmannens huvud, för han samlar kyssar och alla tjejer har typ kysst på hans huvud

Patzy svarar: Nej man jag är ingen tjej.
2020-02-15, 19:23
Medlem
Bumblebeebees avatar
Men alltså vad är det för musik de spelar?!
Medlem
Lobbaaans avatar
Fettot började grina förut när Sami fes nära henne så hon la sig i sängen och tjurade och vägrade hjälpa till med uppdraget. Fattar inte hur man kan gilla henne, hon har ingenting alls som är sevärt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Julia ser aldrig bra ut, förstår mig inte på er som påstår hon ser bra ut.
Din definition av "se bra ut"?
2020-02-15, 19:25
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Vad skönt det är att se Alex bära t-shirt för omväxlings skulle så vi slipper se hans svartmuskiga kropp

Äger han en T-Shirt?
Medlem
fliffos avatar
Nån som har BBs spellista? Tung musik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Nej, tråden är inte keff. Det är bara hon som är tråkig, dryg och lat. Har inget att göra i huset
Liksom, vem börjar nästan gråta över en tennisboll och sedan surra om det En HEL DAG?!

Alltså jag bryr mig inte om folk klagar på folks personlighet och enstaka grejer utseendemässigt, men nu har folk sagt i 450 sidor att Amilia är en blåval, gris och andra grejer om att hon är tjock. Det blir lite tröttsamt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in