2020-02-15, 15:19
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Stör mig så mycket på Amilia, hon verkar tro att allt kretsar kring henne.
Iofs så skulle hon kunna ha saker i omloppsbana runt henne med tanke på storleken.

Haha! Fan vad kropps-rasistisk du är. Men jag ska erkänna att jag skrattade till lite. *Gravitation*
2020-02-15, 15:20
Medlem
Julias stil är verkligen baltikum represent.
Medlem
iok22s avatar
Jävlar vad han ska tjata om sexdröm, fan är han så fixerad för.
Trött på den där glasman grabben redan.... ut.
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Haha! Fan vad kropps-rasistisk du är. Men jag ska erkänna att jag skrattade till lite. *Gravitation*

Ähh, väljer man att synas offentligt så får man ta att folk skämtar om en.
2020-02-15, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Pratat med cmore och skickat mail till tv4 om glasman och samis uttalande om kineser. de skulle genast skicka detta vidare sa cmore så vi får se om det händer något

Det är sånna människor som dig som jag avskyr. Sitta och leta efter fel och anstränger sig för att bli kränkt. Fy faan du måste vara en extremt bitter människa. Usch....
2020-02-15, 15:22
Medlem
Glasman taffsar och kallar folk knullia och tjatar om kuken, pratar skit om kineser, ryker han inte snart
2020-02-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHow
Det är sånna människor som dig som jag avskyr. Sitta och leta efter fel och anstränger sig för att bli kränkt. Fy faan du måste vara en extremt bitter människa. Usch....
Absolut inte, detta är min första anmälning någonsin, samma skit som jude snacket, jag anmälde det inte för att jag visste inte hur hårda dem var, detta är liknande.
2020-02-15, 15:24
Medlem
iok22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Glasman taffsar och kallar folk knullia och tjatar om kuken, pratar skit om kineser, ryker han inte snart

Undrar detsamma, förstår inte varför folk (i den här tråden) verkar tycka om en 40 åring i tights som tar på 20 åringar och snackar kuk och fitta hela tiden.
2020-02-15, 15:26
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag förstår ärligt talat inte varför de ska behöva censurera så mycket. Om någon säger att den "hatar judar" så är det väl inget som behöver döljas?

Nu förstår jag att så är reglerna, men det är väl bättre att det kommer fram helt transparent och så får tittarna själva avgöra vad de tycker om det. Förslagsvis kunde programledarna ställa vederbörande mot väggen på måndagen vilket skulle kunna bli intressant och potentiellt ändra på dynamiken i gruppen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Det hände snabbt och typ väldigt oklart ljud.
Dom surrade mat och då kom dom in på att kinser äter mycket konstigt då sa juden bara att dom är konstiga eller äckliga, något i den stilen. Otroligt harmlöst

Nu kommer det välla in protester till alla möjliga kanaler och sociala medier. Med all rätt faktiskt.

Nu är det upp till BB, är alla lika värda eller icke?
Medlem
Darkzis avatar
Tur att det är Patzy som Mergim & Anty ska bära runt. Föreställ er ifall Amilia skulle blivit buren istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Undrar detsamma, förstår inte varför folk (i den här tråden) verkar tycka om en 40 åring i tights som tar på 20 åringar och snackar kuk och fitta hela tiden.
Bolaget ägs väl av judar så han är immun kanske! borde få en varning åtminstone

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in