2020-02-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
På SAS Facebook sida .
Var även en italienare som skrev att han blev orolig över att så många av hans landsmän hyllade filmen
Ja visst, Italienare som numera spyr på både turister och migranter. För många billiga flyg dit.
Citera
2020-02-15, 14:37
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Din omskrivning bygger på fördomar min bygger på verkligheten.

Min definition är adekvat, din är påhittad.
Citera
2020-02-15, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför är det så många italienare som gillar filmen ? Vad hade hänt om någon hade sagt att Italien inte är något , ingen egen kultur eller mat ? Mama Mia

Itaalienare kanske gillar när andra kulturer tar ära och heder av sin egen kultur? Då framstår ju deras egen desto märkvärdigare.
Citera
2020-02-15, 14:39
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Ja, men det beror på tokhögern med sin fejkmedia och alla aktiva lurade proselyter som är så inihelvete aktiva på nätet. De sprider sitt förakt inte bara i Sverige utan de sprider det till anda tokhögerfolk Världen runt, de är femtekolonnare som föraktar sitt land och medverkar till att bryta ner det fina vi byggt upp under decennier.

Just det. Vi femtekolonnare som vill ha vårt land ifred, medans du vill ge bort det till Muhammed, Abdi och Hassan.

Oy, vey.
Citera
2020-02-15, 14:42
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Åhléns kampanj var ju definitivt antivit, men hade inte samma udd mot vita människor och deras kultur och ursprung. SAS-filmen har närmast sadistiska övertoner med blonda vita barn som får stå och säga att det inte finns något skandinaviskt och parasiterande utlänningar som står och hånar värdbefolkningarna, bland annat en neger som pratar om sina "förfäder vikingarna".

Folk minns fortfarande Åhléns kampanj, drygt tre år senare, så den som tror att det här blåser över på några veckor för SAS önsketänker bara. Det här är betydligt värre. Vi är många som kommer att påminna dem år framöver om detta och som aldrig mer kommer att flyga med SAS.

Ja precis, i sasfilmen finns det en osmaklig sadism. Den andas krav underkastelse, på förnekande av arv, hemhörighet, identitet. Det är vidrigt.
Citera
2020-02-15, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Kontroversiell för er nationalister kanske eftersom många av er fortfarande tror att Lucia är ett svenskt fenomen.

Svenskt luciafirande är ett svenskt fenomen och bör vårdas och bevaras.
Citera
2020-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ett av det mer underhållande inslagen i denna sak är ryssvinkeln. Lanserad av en viss
Mathias Cederholm, Vem är då denne?

Så här ser han ut på en bild som det kommunistiska Jan Myrdal sällskapet stolt presenterar:

https://www.janmyrdalsallskapet.se/media/k2/items/cache/3cc3ea028ec2c5bc49d14fb381a9929f_XL.jpg

Notera det slafsiga utseendet och den kalla hatiska blicken.

Mathias Cederholm har gjort sig ett namn i media genom att idiotförklara alla alternativa åsikter som
kan tänkas ha de minsta anknytningar till HÖGERN. Det må vara skepsis mot vissa vaccin, klimatfrågor, invandring e.t.c, allt är fake news och konspirationer enligt denne politiske extremist. Han kläder sina åsikter på ett respektabelt sätt; Talar om "källkritik", "faktagranskning" o.s.v.

Vad denne obehaglige man egentligen är, är en politisk agitator på den yttersta vänsterkanten.

Rätt skojigt att en sådan lirare går armkrok med ett stort multinationellt kapitalistiskt företag!

Intressant! Även om jag inte väntar mig annat av fake news siterna aftonslasket och allt Bonnierskt skit.

Han ser bitter och förvriden ut. Antagligen måste han trycka ner sina normala tankar hela dagarna för att upprätthålla renlärigheten i sitt sosseri.

Att vänstern till stor del är förklädda globalister är helt klart.

Själva det här fakenewsnarrativet med Ryssland!?
Jag vill inte fylla upp Sverige med ännu fler afrikaner och låta islam ta över. Då måste jag vara rysk agent.??
Citera
2020-02-15, 14:43
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Var då? Var kommer det till uttryck att italienare uppskattar filmen?

Vet att många italienare tycker att Inga andra länder har kultur, och hon tjejen säger “niente”. Men de menar inte det på reklamens vis, utan som en variant av “wooooh, min hemstad hittade på fotboll”.

Källa: Mig själv
Citera
2020-02-15, 14:44
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeferRaziel
Det krävs hårda män för att stanna och betala (pappa).....för att ens någon utav er har/haft en röst i Sverige. Att betala tillbaka med att svika sina fäder som gett er allt....för att ni vill bestämma?

Ledsen ni är inte redo att axla den manteln.....

Så en reaktion är självfallet att MAN kommer styra upp detta spektakel och ni blir förpassade till läktaren igen.

Tämligen enkelt...

https://m.youtube.com/watch?v=ZJZUIgcQFB8

Du kommer få se mer utav denna film.....och lära dig mer om naturens lag framöver.

Vi kan tillskriva dem till alla som agerar i makt utan ~ kraft (valvet är tomt)___ MadoffX1000....så patetiskt men (välförtjänat)

Oh vey

Det är ett löfte✍️

Vem vill leva i ett Sverige fyllt utav judar, niggers, araber, kulturmarxister, lattefjollor och HBTQ-vänstern, samt en massa andra landsförrädare, likt SAS och andra självhatande personer och bolag...? Varför skulle jag kämpa för ovanstående som hatar mig och ger bort landet till invällare?

Nej, det är ni som kommer få det svårt när Sverige totalhavererat och inget mer finns kvar. SAS och andra bolag kommer ångra sina felsteg. Inget bolag kommer komma undan slikt landsförräderi och totala förakt för det folk som föder dem. När en sådan reklamfilm inte ens går hem i dysfunktionella Sverige, ja då vet man att reklammakarna gjort bort sig å det grövsta. De må skämmas ögonen ur sig nu, precis som du en dag kommer göra - eller så är ni för dumma att inse att er tid snart är över...
Citera
2020-02-15, 14:48
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Vet att många italienare tycker att Inga andra länder har kultur, och hon tjejen säger “niente”. Men de menar inte det på reklamens vis, utan som en variant av “wooooh, min hemstad hittade på fotboll”.

Källa: Mig själv
Eftersom det tidigare etablerats att #jagärhär är aktiva i tråden tillsammans med sin norska och engelska motsvarighet så tror jag det är mer sannolikt att det lite oväntade italienska intresset på intet sätt är spontant utan ett resultat #jagärhär:s engagemang i tråden.
Senast redigerad av Tinuviel 2020-02-15 kl. 14:53.
Citera
2020-02-15, 14:50
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vem vill leva i ett Sverige fyllt utav judar, niggers, araber, kulturmarxister, lattefjollor och HBTQ-vänstern, samt en massa andra landsförrädare, likt SAS och andra självhatande personer och bolag...? Varför skulle jag kämpa för ovanstående som hatar mig och ger bort landet till invällare?

Nej, det är ni som kommer få det svårt när Sverige totalhavererat och inget mer finns kvar. SAS och andra bolag kommer ångra sina felsteg. Inget bolag kommer komma undan slikt landsförräderi och totala förakt för det folk som föder dem. När en sådan reklamfilm inte ens går hem i dysfunktionella Sverige, ja då vet man att reklammakarna gjort bort sig å det grövsta. De må skämmas ögonen ur sig nu, precis som du en dag kommer göra - eller så är ni för dumma att inse att er tid snart är över...

Vi behöver spara dokumentation kring alla som obehindrat kallat samhällskritiska för rasister och nazister. Dessa ska dömmas i framtida domstolar. I en framtid som jag hoppas inte är allt för långt borta.
Citera
2020-02-15, 14:50
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Intressant! Även om jag inte väntar mig annat av fake news siterna aftonslasket och allt Bonnierskt skit.

Han ser bitter och förvriden ut. Antagligen måste han trycka ner sina normala tankar hela dagarna för att upprätthålla renlärigheten i sitt sosseri.

Att vänstern till stor del är förklädda globalister är helt klart.

Själva det här fakenewsnarrativet med Ryssland!?
Jag vill inte fylla upp Sverige med ännu fler afrikaner och låta islam ta över. Då måste jag vara rysk agent.??

Ja det är de. Oklart varför egentligen. Större delen av vår härliga planet befolkas av människor som inte direkt är feminister och hbtq-certifierade. Jag har svårt att knäcka nöten varför vänstern som är religionskritisk aldrig är det mot islam. Eller - det är snarare en hel skål proppfull oknäckbara nötter som samlats de senaste tjugo åren så jag har helt enkelt gått ur partiet.
Jag tror inte att vänstern är styrd av nån eller puppet master a la Soros, ”judarna” eller liknande. Jag tror bara att deras politik fungerade när vi inte hade mångkultur. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in