2020-02-15, 03:03
Medlem
Sover alla
2020-02-15, 03:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Sover alla
Yupp
2020-02-15, 03:11
Medlem
Cornflakesfasoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yupp

Inte jag 😂
2020-02-15, 03:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornflakesfasoner
Inte jag 😂
Hehe, på BB sover alla enligt TV4 plan. Litet barnkalas och tidigt i säng. Annat var det på den gamla goda tiden då kalasen började i princip vid den här tiden. Nu känns det mer som Bolibompa, tyvärr.
2020-02-15, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Han har väl haft problem med näsan ända sen han kom in i huset, kanske också kan vara en anledning till snarkandet?

Jag hade en flickvän med apné, tyckte först att det här lät likadant men det kanske bara handlar om en förkylning (eller Corona?).

Både Anty och Amilia har varit vakna nu, Mergim har också svårt att sova.

Saknar upplägget de hade i BB 2011, bara ett sovrum.
2020-02-15, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempa
länk
https://www.instagram.com/kimpkamal/
2020-02-15, 03:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag hade en flickvän med apné, tyckte först att det här lät likadant men det kanske bara handlar om en förkylning (eller Corona?).

Både Anty och Amilia har varit vakna nu, Mergim har också svårt att sova.

Saknar upplägget de hade i BB 2011, bara ett sovrum.

Vet inte bad du ser. Men jag ser och har sett att båda rummen är lugna som fikonlöv sedan ett par timmar sedan, förutom att Jassa var uppe på WC för 45 minuter sedan. Iofs så stängde jag av för 10 minuter sedan. Har det hänt något under den tiden menar du?
2020-02-15, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warcy
Skummat igenom den här tråden lite pga nyfikenhet och äcklats av hur rasistiska, homofobiska, trångsynta etc. folk på det här skarriga forumet är. Men du! Blir glad av att stöta på någon som tänker. Är inte uppvuxen i en småstad men när jag var yngre och spelade mkt hade jag internetvänner som var från massa hålor runt om i landet, och jag såg verkligen hur de drogs med i just det du talar om så enkelt. Otroligt sorgligt.

Tack vad snällt skrivet och vad fint att någon äntligen tycks förstå mig!

Jag är från en småstad men väldigt nära Uppsala och Stockholm så haft enkelheten att kunna vara i större städer mycket.
Men kan verkligen förstå hur folk kan bli som Sami och kan känna sympati trots hemska saker. Kan sympatisera med skolskjutare med av samma anledning, försvarar så klart ingenting som begås.
Men jag vill, försöker och känner att jag förstår mentaliteten bakom att man blir nazist, skolskjutare, sektmedlem eller helt enkelt en Big Brotherdeltagare med leopardtights och solbrillor.

Alla människor behöver gemenskap, vi söker ständigt bekräftelse. Vissa har kanske hamnat i skymundan under uppväxten och behövt fylls tomrummet på annat sätt. Fel plats och fel möjligherer i ens omgivning pga t.ex småstad gör ju att vägen man tar kan gå jävligt fel.
2020-02-15, 03:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop

Jag är från en småstad men väldigt nära Uppsala och Stockholm så haft enkelheten att kunna vara i större städer mycket.
Men kan verkligen förstå hur folk kan bli som Sami och kan känna sympati trots hemska saker. Kan sympatisera med skolskjutare med av samma anledning, försvarar så klart ingenting som begås.
Men jag vill, försöker och känner att jag förstår mentaliteten bakom att man blir nazist, skolskjutare, sektmedlem eller helt enkelt en Big Brotherdeltagare med leopardtights och solbrillor.

Alla människor behöver gemenskap, vi söker ständigt bekräftelse. Vissa har kanske hamnat i skymundan under uppväxten och behövt fylls tomrummet på annat sätt. Fel plats och fel möjligherer i ens omgivning pga t.ex småstad gör ju att vägen man tar kan gå jävligt fel.

+1
2020-02-15, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop

Du är en klok människa du! Bra skrivet!
2020-02-15, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vet inte bad du ser. Men jag ser och har sett att båda rummen är lugna som fikonlöv sedan ett par timmar sedan, förutom att Jassa var uppe på WC för 45 minuter sedan. Iofs så stängde jag av för 10 minuter sedan. Har det hänt något under den tiden menar du?

Det har inte hänt något anmärkningsvärt överlag, speciellt jämfört med när deltagarna är vakna/fick i sig alkohol, men jag ser ändå mer än bara fikonlöv. Skyller på att jag själv inte brukar sova särskilt mycket och att jag har ett extra vaket öga eller två. Vissa av deltagarna har redan nämnt sömnbristen tidigare men det kan bli ännu värre framöver, trots att de kan välja mellan separata sovrum (en ren lyx jämfört med t.ex. BB 2011). Skulle inte bli förvånad om de värsta "motorsågsmassakerarna", Alex och Patzy, hamnade i samma rum - vore ännu bättre om det blev samma säng, till och med.
2020-02-15, 06:00
Medlem
När ska det bli spritfest, detta är ju för tråkigt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in