Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Eftersom jag anser mig neutral i frågan, så kan jag säga att Trump-sympasitörerna är mer vidsynta än ni Trump-hatare.
Det handlar nog inte så mycket om att han är ofelbar, för det förstår nog alla att han inte är, men för er har han aldrig någonsin gjort något som inte varit käpprätt åt helvete fel.
Det är där det sjuka kommer in.
Det är t.o.m. så sjukt att ni trots att alla indicier om Bidens korruptionsbrott i Ukraina är så starka att de går att ta på dem, ändå förnekar att några oegentligheter kan ha ägt rum.
En sådan insikt skulle innebära att Trump som alltid har käpprätt åt helvete fel haft rätt, vilket stoppar er från att se det uppenbara.
Detta inte sagt för att förminska dig och dina olyckliga meningsfränder i den hjärntvättade sekten, utan för att hjälpa er att hitta tillbaka ut till verkligheten.
Att man som du Krauthammer tror på Fareed Zacharias feberdrömmar om att ”Trump tvingat Zelenski till att tillkännage en utredning under bästa sändningstid”, är så enfaldigt och långsökt att det faktiskt måste ligga någon form av psykologisk förklaring bakom.
LOL - neutral, verkligen?
Jag och de flesta som kritiserar Trump ser definitivt att det går bra för USA. Det kan mycket väl vara saker han gör bra, kanske finns nån "executive orders" som varit bra.
Men de som älskar Trump - ser du någonsin någon sådan säga eller hålla med om att det faktiskt var bra innan 2017 med? Eller att de håller med om att han sagt/gjort fel överhuvudtaget? Någonsin...?
Sen lyckas du få ihop det.."neutralt"..
"alla indicier om Bidens korruptionsbrott i Ukraina är så starka att de går att ta på dem, ändå förnekar att några oegentligheter kan ha ägt rum"
Jaså? Allt som talar MOT då? Åklagare som säger att det inte skett nåt olagligt i Ukraina? Att dokumentation visar att utredningen redan var vilande innan Joe Biden sa sitt fruktansvärda brott.
Det är saker som talat MOT korruption.
Sen, jag bryr mig inte ett dugg om Bidens. Lika lastgammal som Trump och att ta jobb i Ukraina är sällsynt korkat gjort av Hunter.
Sen är det ett antal indicier som pekar mot att Trump visst satt press på Zelensky. Vittnesmål som har uppgifter i andra hand om det.
Men du tar saker mot Trump som "feberdrömmar" och att det måste finnas en "psykologisk förklaring"...
Ok, så du sa att du var neutral? Hur tänkte du nu?