2020-02-14, 17:48
Medlem
Gemensamt för kvinnorna som sålde sex är att de alla kommer från fattiga länder.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rekordmanga-man-greps-for-sexkop-stod-pa-ko-till-lagenheten

Hejsan, hoppsan. Kan det ha varit traffickingoffer?
Citera
2020-02-14, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
I så fall har jag väl fel. Jag är inte sämre än att jag kan erkänna detta. Det ska bli intressant att se hur det utvecklas.
Det värsta är att feministpoliserna sitter och raljerar och hånar en av de gripna i SVT nu på morronen. Nämligen hade en av de gravt kriminella sparat och gnetat en lång tid för att få ihop pengar till sexet. Äntligen äntligen hade han lyckats spara in på allt han kunde och nu var det dags, han hade säkert förberett sig med skumbad, rakat sig, smort in sig med luktagott, klätt på sig med det bästa kläderna och stolt och förväntansfullt stegat iväg. Nervös såklart inför mötet med en varm äkta tjej och nu skulle han stolt ta fram börsen och bläddra upp arvodet (troligen en kort åktur över på 30 sekunder) istället plockade feministpolisen den stackarn. Som de hånfullt sa i SVT "nu får pengarna gå till böterna istället hahaha"... tycker jag är lite taskigt. En riktig polis hade sagt "ja ok du får 10 minuter men dra på lite". Så ligger det till
Citera
2020-02-14, 18:09
Medlem
En högt uppsatt ekonom känd från tv, vem skulle det kunna vara?
Citera
2020-02-14, 18:11
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9zp1X/toppekonom-greps-i-sexkopsrazzia

"Toppekonom greps i sexköpsrazzia

Flera män med höga positioner i samhället greps när polisen i januari gjorde över 40 tillslag mot misstänkta lägenhetsbordeller i Stockholm.

Männen har nu dömts till höga böter för sexköp. En av dem är en högt uppsatt ekonom känd från tv som köpte sex en fredagskväll.

– Inga kommentarer, säger mannen."

Vem är ekonomen?
Citera
2020-02-14, 18:16
Medlem
stolsittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Flera män med höga positioner i samhället greps när polisen i januari gjorde över 40 tillslag mot misstänkta lägenhetsbordeller i Stockholm.

Männen har nu dömts till höga böter för sexköp. En av dem är en högt uppsatt ekonom känd från tv som köpte sex en fredagskväll.

Vem är ekonomen?

Luktar lyxfällan? Enda stället där ekonomer på något vis spelar en huvudroll?
Citera
2020-02-14, 18:17
Medlem
Patr*k Gr*mlund var första jag tänkte på, men då hade de väl skrivit tv-profil? *=i
Citera
2020-02-14, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolsittaren
Luktar lyxfällan? Enda stället där ekonomer på något vis spelar en huvudroll?

Fick precis samma känsla. Bör inte vara så svårt att lista ut vem. Bara man tänker till lite 🤔
Citera
2020-02-14, 18:19
Medlem
stolsittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMPnola
Fick precis samma känsla. Bör inte vara så svårt att lista ut vem. Bara man tänker till lite 🤔

Har dock varit en herrans massa olika programledare för lyxfällan genom åren
Citera
2020-02-14, 18:21
Medlem
stolsittarens avatar
Såg nu att "topp-ekonomen" ska vara i 60-årsåldern
Citera
2020-02-14, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkus
Patr*k Gr*mlund var första jag tänkte på, men då hade de väl skrivit tv-profil? *=i

Det står ju också att han är 60 bast, vilket inte just den programledaren är väl..?
Citera
2020-02-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Vem är ekonomen?

Ja det där var ju intressant! Vanligtvis håller ekonomer hårt i pungen men nu fick den tydligen fritt spelrum! Jaja, är det fredag så är det fredag.

Ur samma artikel:

"”Jag hörde klatschande ljud, karakteristiskt för när två människor har samlag med varandra och hud slår mot hud”, skrev spanaren bland annat i sin rapport."
Citera
2020-02-14, 18:35
Medlem
Kan Kl*s Ek*und vara den kända ekonomen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in