2020-02-14, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag tycker inte reklamfilmen är bra vill jag säga men reaktionerna är ju helt galna

Man har pissat på det svenska och varit oförskämd såsom landsförrädarna som drivit genom massinvandringen alltid är. Men här kan man slå tillbaka, slå hårt och låta SAS blöda ekonomiskt. Det är bra, det är skönt med hämnd.
Citera
2020-02-14, 10:18
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ja jävlar. Om inte SAS lyckades med något annat så fick de i alla fall snöflingshögern att gå igång . Bu hu Falukorv är visst från Sverige

Jag tycker inte reklamfilmen är bra vill jag säga men reaktionerna är ju helt galna
Den som tiger samtycker heter det. Så vi tiger inte utan skriver våran åsikt om hur erat självhat är vad som förstör Sverige.
Tänk om sas hade gjort en likadan reklam om mellanösterns kultur. Du vet att det vore otänkbart för det skulle bli ramaskri och de skulle signera sin egen dödsdom på riktigt.
Citera
2020-02-14, 10:18
Medlem
Jag förringar blattas tillskott i utvecklingen, nästa allt runt svensken idag är uppfunnit av svenskar
eller svensktyskar , tar jag bort blattas alla uppfinningar i vardagen så kommer jag inte ens att märka det, så lite har dom tillfört
Citera
2020-02-14, 10:19
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Jeg er dansker, deraf mit røversprog.

Hvis du forstod mit indlæg, så havde du indset at din kritik af min pointe gentager det jeg angreb. Og det var en sidepointe. At du og dine venner ikke kan tænke logisk eller se nuancer.

Hoj oj oj... körde detta i google translate. Fan inte lätt att förstå även efter översättning. Men jag försöker tolka detta och det du skrev innan.

Varken konceptet bil eller fabrik har sitt ursprung i Skandinavien.

Detta var väl inget som togs upp i filmen, men det är ytterligare saker på listan som dom kunde tagit upp som inte är skandinaviskt.

Det är endast logik som gäller här.
Citera
2020-02-14, 10:20
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ja jävlar. Om inte SAS lyckades med något annat så fick de i alla fall snöflingshögern att gå igång . Bu hu Falukorv är visst från Sverige

Det finns ingen snöflingshöger din jävla NPC. I hela västvärlden är det högerdebattörer som kommer till undsättning när identitetsvänstern försöker begränsa yttrandefriheten. Det är liberaler som kräver safe-rooms inte konservativa!

Det enda ni i slaskvänstern kommer med är projiceringar av era egna fulgrepp och misslyckanden.
Citera
2020-02-14, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Snöflingor var det ja...Det här svaret (från en annan på tråden) kunde lika gärna varit riktat till dig:

(FB) SAS lanserar vidrig, anti-Skandinavisk reklamfilm

En snöflinga för mig är någon som blir provocerad av att hans traditionella syn på världen ifrågasätts och därför gillar typ Trump. Det är riktiga snöflingar, gamla vita gubbar o de som röstar på de. Er tid är snart över. Det är inte ett hot, det är en invitation. Vill du vara med är du välkommen, annars kan du sitta och ruttna med din gamla Maga-hatt o ingen bryr sig om dig.

En snowflake är någon som tycker synd om sig själv för att resten av världen inte förstår dig. Det är bara naturligt at bli äldre men man behöver inte bli en dick för det, man kan fortfarande vara en vettig person. Hur ska man försöka förklara för sina barnbarn att man röstade på Trump
Citera
2020-02-14, 10:21
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Skandinaviska länder inklusive Sverige ligger fortfarande i topp på mycket trots att ni gnäller hatar och pissar på det land ni säger er älska!
På 90 talet plundrade man pensionerna och gjorde om systemet samt gjorde avtal med muslimska rådet.
Berätta vad du tycker har blivit bättre.

Att tycka att det blivit sämre är inte att hata Sverige utan vi hatar vad ni gör emot vårat land och hur ni inte uppskattar våran kultur och samhälle som gjorde oss till världens bästa. Denna reklam visar hur hatiska ni är när ni tycker det är helt ok att pissa på våran kultur och vurmar för skiten vi fått in.
Citera
2020-02-14, 10:23
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Man har pissat på det svenska och varit oförskämd såsom landsförrädarna som drivit genom massinvandringen alltid är. Men här kan man slå tillbaka, slå hårt och låta SAS blöda ekonomiskt. Det är bra, det är skönt med hämnd.

Ja, jag har nästan lust att börja flyga igen (trots att jag tycker att det är fel), bara för att kunna välja alla andra flygbolag utom SAS... Jag är inte så insatt i koncerner, aktier och sådant. Men hör SAS ihop med något annat, så att man skulle kunna bojkotta detta andra i stället och på så sätt skada SAS indirekt..? När man inte flyger, menar jag.
Citera
2020-02-14, 10:25
Medlem
Bojkotta SAS för alltid !
Det är nån jävla genusforskande feminist fitta som gjort denna reklamfilm
Ett svek mot den svenska nationella särarten !
Citera
2020-02-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshugg ar3n
Det finns ingen snöflingshöger din jävla NPC. I hela västvärlden är det högerdebattörer som kommer till undsättning när identitetsvänstern försöker begränsa yttrandefriheten. Det är liberaler som kräver safe-rooms inte konservativa!

Det enda ni i slaskvänstern kommer med är projiceringar av era egna fulgrepp och misslyckanden.
Den här tråden och 95 procent av Flashback motsäger det du säger. Men i stället för att kalla de snöflingehöger incels grabbar som aldrig får knulla kallar du de orädda frihetskämpar. Allt beror på perspektiv antar jag
Citera
2020-02-14, 10:26
Medlem
Citat:
En snöflinga för mig är någon som blir provocerad av att hans traditionella syn på världen ifrågasätts och därför gillar typ Trump. Det är riktiga snöflingar, gamla vita gubbar o de som röstar på de. Er tid är snart över. Det är inte ett hot, det är en invitation. Vill du vara med är du välkommen, annars kan du sitta och ruttna med din gamla Maga-hatt o ingen bryr sig om dig.

En snowflake är någon som tycker synd om sig själv för att resten av världen inte förstår dig. Det är bara naturligt at bli äldre men man behöver inte bli en dick för det, man kan fortfarande vara en vettig person. Hur ska man försöka förklara för sina barnbarn att man röstade på Trump

Jag har inga som helst sympatier för Trump, din idiot, och du är bara naivt självbekräftande.
Citera
2020-02-14, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
instämmer - och det är ändå länder med långa liberala traditioner. I Israel, USA eller Ryssland hade de ansvariga på flygbolaget blivit korsfästa i media och utskällda av både politiker och vanligt folk.

I Japan hade VD fått gråta offenligt och be så hemskt mycket om ursäkt för det ofattbara misstaget, för att samma dag lämna sin post till förmån för ngn lämpligare person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in